Number of the records: 1  

Kontrakt (dohoda) jako předpoklad reedukace žáka s poruchou emocí a chování na základní škole

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Jařabáč, Ivan, 1962- - Author
    Vydání první - 112 stran : ilustrace (některé barevné) ; 23 cm
    ISBN 978-80-7225-453-8
    Ze zkušeností pedagogů
     etopedie  problémoví žáci  poruchy chování  emoční poruchy v dětství a dospívání  učitel a žák  reedukace  prevence (sociální problémy)  základní školy
     příručky
    Info** Document on Order **
    Title statementKontrakt (dohoda) jako předpoklad reedukace žáka s poruchou emocí a chování na základní škole / Ivan Jařabáč
    Main entry-name Jařabáč, Ivan, 1962- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationOstrava : Montanex, 2018
    Phys.des.112 stran : ilustrace (některé barevné) ; 23 cm
    ISBN978-80-7225-453-8
    National bibl. num.cnb002997071
    Edition Ze zkušeností pedagogů (Montanex)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings etopedie * problémoví žáci * poruchy chování * emoční poruchy v dětství a dospívání * učitel a žák * reedukace * prevence (sociální problémy) * základní školy - Česko
    Form, Genre příručky
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 376.1-056.49 , 373.3.011.3-052-056.49 , 616.89-008.447 , 616.89-008.44-053.2 , 37.064.2 , 376 , 37.03:364-212 , 373.3 , (437.3) , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Kontrakt (dohoda) jako předpoklad reedukace žáka s poruchou emocí a chování na základní škole
    Kontrakt (dohoda) jako předpoklad reedukace žáka s poruchou emocí a chování na základní škole
    Je až příliš snadné odsoudit dnešní děti a mládež, že se neumí chovat, že si neváží hodnot práce druhých lidí, že jejich přístup k práci je negativní, zejména pak pokud se jedná o žáky s určitým handicapem, např. o žáky s poruchami emocí a chování. Mnohem těžší je tyto žáky a mládež vychovávat, najít k nim cestu důvěry, získat si přirozenou autoritu, usilovat o jejich vzdělání, být ochotni jim věnovat svůj volný čas i v mimoškolní činnosti. Odborná publikace Kontrakt jako předpoklad "reedukace" žáka s poruchou emocí a chování na základní škole se zabývá prevencí, výchovou, edukací a reedukací žáků s poruchami emocí a chování na základní škole. Teoretická část odborné publikace se zabývá pojmy, terminologií, klasifikací a etiologií poruch emocí a chování. Následně se věnuje neagresivním a agresivním poruchám chování a sociálně výchovné intervenci, která je poskytována dětem, mladistvým, rodinám a dalším výchovným subjektům. V závěru teoretické části publikace je popisována edukace a reedukace jedinců s poruchou emocí a chování v segregovaném prostředí a edukace a prevence žáků s poruchami emocí a chování v hlavním proudu vzdělávání. V aplikační části odborné knihy je uvedena implementace kontraktu (dohody) o spolupráci mezi rodiči, školou a žákem s poruchou emocí a chování ve výchovně vzdělávacím procesu na základní škole v Ostravě-Hrabůvce. Pomocí "behaviorálního managementu" učitele, který ve třídě vzdělává a vychovává žáka s problémy v chování nebo žáka s poruchami emocí a chování, dochází ke korekci nežádoucího chování ve škole. Vnímavý čtenář (zejména učitelé) odborné publikace zcela jistě využije uvedené implementace kontraktu (dohody) s žákem ve výchovně vzdělávacím procesu na základní nebo střední škole pro reedukaci žáků s poruchou emocí a chování v pedagogické praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.