Number of the records: 1
Kontrakt (dohoda) jako předpoklad reedukace žáka s poruchou emocí a chování na základní škole
Jařabáč, Ivan, 1962- - Author
Vydání první - 112 stran : ilustrace (některé barevné) ; 23 cm
ISBN 978-80-7225-453-8
Ze zkušeností pedagogů
etopedie problémoví žáci poruchy chování emoční poruchy v dětství a dospívání učitel a žák reedukace prevence (sociální problémy) základní školy
příručkyInfo ** Document on Order ** Title statement Kontrakt (dohoda) jako předpoklad reedukace žáka s poruchou emocí a chování na základní škole / Ivan Jařabáč Main entry-name Jařabáč, Ivan, 1962- (Author) Edition statement Vydání první Publication Ostrava : Montanex, 2018 Phys.des. 112 stran : ilustrace (některé barevné) ; 23 cm ISBN 978-80-7225-453-8 National bibl. num. cnb002997071 Edition Ze zkušeností pedagogů (Montanex) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings etopedie * problémoví žáci * poruchy chování * emoční poruchy v dětství a dospívání * učitel a žák * reedukace * prevence (sociální problémy) * základní školy - Česko Form, Genre příručky Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob UDC 376.1-056.49 , 373.3.011.3-052-056.49 , 616.89-008.447 , 616.89-008.44-053.2 , 37.064.2 , 376 , 37.03:364-212 , 373.3 , (437.3) , (035) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Je až příliš snadné odsoudit dnešní děti a mládež, že se neumí chovat, že si neváží hodnot práce druhých lidí, že jejich přístup k práci je negativní, zejména pak pokud se jedná o žáky s určitým handicapem, např. o žáky s poruchami emocí a chování. Mnohem těžší je tyto žáky a mládež vychovávat, najít k nim cestu důvěry, získat si přirozenou autoritu, usilovat o jejich vzdělání, být ochotni jim věnovat svůj volný čas i v mimoškolní činnosti. Odborná publikace Kontrakt jako předpoklad "reedukace" žáka s poruchou emocí a chování na základní škole se zabývá prevencí, výchovou, edukací a reedukací žáků s poruchami emocí a chování na základní škole. Teoretická část odborné publikace se zabývá pojmy, terminologií, klasifikací a etiologií poruch emocí a chování. Následně se věnuje neagresivním a agresivním poruchám chování a sociálně výchovné intervenci, která je poskytována dětem, mladistvým, rodinám a dalším výchovným subjektům. V závěru teoretické části publikace je popisována edukace a reedukace jedinců s poruchou emocí a chování v segregovaném prostředí a edukace a prevence žáků s poruchami emocí a chování v hlavním proudu vzdělávání. V aplikační části odborné knihy je uvedena implementace kontraktu (dohody) o spolupráci mezi rodiči, školou a žákem s poruchou emocí a chování ve výchovně vzdělávacím procesu na základní škole v Ostravě-Hrabůvce. Pomocí "behaviorálního managementu" učitele, který ve třídě vzdělává a vychovává žáka s problémy v chování nebo žáka s poruchami emocí a chování, dochází ke korekci nežádoucího chování ve škole. Vnímavý čtenář (zejména učitelé) odborné publikace zcela jistě využije uvedené implementace kontraktu (dohody) s žákem ve výchovně vzdělávacím procesu na základní nebo střední škole pro reedukaci žáků s poruchou emocí a chování v pedagogické praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1