Number of the records: 1  

Tréma u hudebníků a její prevence ve vzdělávacím systému

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Stevanović, Ena - Author
    Vydání první - 197 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-4031-0
     tréma  veřejné vystupování  hudebníci
     monografie
    Call numberC 384.732
    Umístění 159.94 - Emoce. Vůle
    Tréma u hudebníků a její prevence ve vzdělávacím systému
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 384.732   

    Title statementTréma u hudebníků a její prevence ve vzdělávacím systému / Ena Stevanović
    Main entry-name Stevanović, Ena (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2018
    Phys.des.197 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-246-4031-0
    National bibl. num.cnb003056667
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings tréma * veřejné vystupování - psychologické aspekty * hudebníci
    Form, Genre monografie
    Conspect159.93/.94 - Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle
    UDC 159.942.52 , 808.51 , 78.071.1/.2 , 159.9 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.94 - Emoce. Vůle
    Document kindBOOKS
    Tréma u hudebníků a její prevence ve vzdělávacím systému
    Tréma je vážným problémem mnoha studentů hudby a profesionálních hudebníků, který může způsobit závažné poškození výkonu a vyvolat utrpení a stres. Faktory, které se vzájemně ovlivňují a určují intenzitu působení trémy na výkon, jsou: sebehodnocení, vnímaná sebeúčinnost, úroveň připravenosti repertoáru a výkonné zkušenosti. Monografie objasňuje problematiku trémy ve variabilitě jejích projevů; popisuje její psychologické, sociální a vzdělávací určující činitele a poskytuje analýzu metod prevence trémy ve vzdělávacím systému. Cílem výzkumné části bylo prozkoumat, zda sebeúčinnost a sebehodnocení mohou být prediktory trémy u studentů hudby, kteří pocházejí ze tří odlišných vzdělávacích systémů, a stanovit eventuální rozdíly mezi nimi; dále pak získat hlubší informace o příčinách této souvztažnosti a zjistit, jestli případné rozdíly můžeme přičíst různorodým vzdělávacím zkušenostem studentů. Zároveň je provedena analýza implikací této studie pro učitele a studenty v oblasti instrumentálního vzdělávání. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.