Number of the records: 1  

Ako písať slohové práce

  1. book

    book


     Petrovič, Jozef - Author
    1. vyd. - Bratislava : SPN, 1956 - 22 s. ; 8°
    Pedagogické aktuality ;
     literární tvorba  slovenština
     příručky
    Call numberC 25.452
    Umístění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 25.452   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementAko písať slohové práce : pedagogické čítanie / Jozef Petrovič
    Main entry-name Petrovič, Jozef (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBratislava : SPN, 1956 (Žilina : Pravda)
    Phys.des.22 s. ; 8°
    Edition Pedagogické aktuality (Slovenské pedagogické nakladateľstvo) ; 26
    NotePozn.
    Subj. Headings literární tvorba * slovenština
    Form, Genre příručky
    Conspect808 - Literární styl. Literární činnost a technika. Efektivní využívání jazyka. Spisovatelská činnost
    UDC 811.162.4 , 808.1 , (035)
    CountrySlovensko
    Languageslovenština
    Document kindBOOKS
    Title statementKlapzubova jedenáctka [zvukový záznam] / Eduard Bass
    Main entry-name Bass, Eduard, 1888-1946 (Author)
    Issue dataPraha : Jazz Music ve spolupráci s Radioservisem, c2013
    Title statementKlapzubova jedenáctka [zvukový záznam] / Eduard Bass
    Main entry-name Bass, Eduard, 1888-1946 (Author)
    Issue dataPraha : Jazz Music ve spolupráci s Radioservisem, c2013
    Phys.des.1 CD (68:04) : digital ; 12 cm
    National bibl. num.cnb002521218
    NotePoznámka Přemysl Hnilička. Fonogram: p1954 Československý rozhlas. Kompaktní deska
    Další poznámkaNahrávka z r. 1953
    Another responsib. Hnilička, Přemysl, 1977- (Writer of accompanying material)
    Horčička, Jiří, 1927-2007 (Director)
    Váchal, Jiří, 1928-1997 (Composer)
    Höger, Karel, 1909-1977 (Performer)
    Subj. Headingsdospívající
    Form, Genre české povídky * humoristické povídky * zvukové záznamy pro děti a mládež * kompaktní disky * audioknihy
    Conspect821.162.3 - Česká literatura
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.