Number of the records: 1  

Jak dosáhnout dobrého prospěchu všech žáků

  1. book

    book


     Gončarov, Nikolaj Kirillovič, 1902-1972 - Editor
    1. vyd. - Praha : SPN, 1956 - 246 s. : il. ; 8°
    Za lepší práci škol. Zkušenosti vynikajících učitelů
      Kádner, Otakar, - Překladatel   Danilov, Michail Aleksandrovič, - Sestavovatel, kompilátor   Gel'mont, Abram Markovič, - Sestavovatel, kompilátor
     školní prospěch
     sborníky
    SignaturaC 25.153
    Umístění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 25.153   

    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuJak dosáhnout dobrého prospěchu všech žáků : sborník / sest. A.M. Gelmont a M.A. Danilov ; red. N.K. Gončarov ; z rus. orig. přel. a pozn. opatřil Otakar Kádner ; předmluva k čes. vyd. Jaromír Kopecký
    Záhlaví-jméno Gončarov, Nikolaj Kirillovič, 1902-1972 (Editor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : SPN, 1956 (Vimperk : JČT 13)
    Fyz.popis246 s. : il. ; 8°
    Číslo nár. bibl.cnb000723195
    Edice Za lepší práci škol. Zkušenosti vynikajících učitelů
    PoznámkyPozn.. 3500 výt.
    OriginálPuti dostiženija vysokoj uspevajemosti v škole
    Dal.odpovědnost Kádner, Otakar, 1870-1936 (Překladatel)
    Danilov, Michail Aleksandrovič, 1899-1973 (Sestavovatel, kompilátor)
    Gel'mont, Abram Markovič, 1895-1963 (Sestavovatel, kompilátor)
    Předmět.hesla školní prospěch
    Forma, žánr sborníky
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.091.26 , (082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Obsáhlý sborník článků, z nichž většina je přepracovaný materiál referátů, jež byly předneseny v Akademii pedagogických věd RSFSR v letech 1950-1953. Autory statí jsou prostí sovětští učitelé, kteří vyprávějí o své práci, všední, nenáročné a trpělivé. Seznamují s prací vzdělávací i výchovnou, s jejím obsahem i metodami, s jejím plánováním i ověřováním výsledků.
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.