Number of the records: 1  

"Přibývá zájemců o vodní stavby. Kvůli povodním"

  1. article

    article


     Dubský, Karel, 1957- - Author
      Mlsová, Ludmila - Author   Lundák, Petr, - Photographer
     Dubský, Karel, 1957-
    Střední rybářská škola a Vyšší odborná škola vodního hospodářství a ekologie Vodňany (Vodňany, Česko) Střední rybářská škola a Vyšší odborná škola vodního hospodářství a ekologie Vodňany (Vodňany, Česko). Rybářské muzeum
    2018
     ředitelé škol  rybářství  střední odborné školy  modernizace  maturitní zkoušky  studijní obory  pomaturitní studium  kombinované studium  muzea
     Vodňany (Česko)
     rozhovory
    Údaje o názvu"Přibývá zájemců o vodní stavby. Kvůli povodním" : Střední rybářská škola ve Vodňanech zůstane otevřená i o prázdninách díky muzeu a akváriím / Karel Dubský, Ludmila Mlsová ; Foto: Petr Lundák, MAFRA
    Záhlaví-jméno Dubský, Karel, 1957- (Autor)
    Fyz.popisIlustrace
    Poznámky1 fotografie
    Dal.odpovědnost Mlsová, Ludmila (Autor)
    Lundák, Petr, 1983- (Fotograf)
    Zdroj.dok. Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání. -- ISSN 1210-1168. -- Roč. 29, č. 128 (04.06.2018), s. 18.
    Předmět.hesla Dubský, Karel, 1957- * Střední rybářská škola a Vyšší odborná škola vodního hospodářství a ekologie Vodňany (Vodňany, Česko) * Střední rybářská škola a Vyšší odborná škola vodního hospodářství a ekologie Vodňany (Vodňany, Česko). Rybářské muzeum * 2018 * ředitelé škol - Česko * rybářství * střední odborné školy - Česko * modernizace - 2018 * maturitní zkoušky - 2018 * studijní obory - Česko * pomaturitní studium - Česko - 2018-2019 * kombinované studium - Česko - 2018-2019 * muzea - Česko * Vodňany (Česko)
    Forma, žánr rozhovory
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT (437.31-13) , 069 , 377.6 , 37.091.214 , 371.214.112 , 373.5.091.274/.275 , 371.279.5/.6 , 005.591.6 , 316.422 , 373.5-021.321 , 639.2/.6 , 351.823.1 , 37.091.12-057.177.3 , (437.319) , (047.53)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.ČLÁNKY
    Odkazy - Zdroj.dok.
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.