Number of the records: 1  

Didaktika předškolního vzdělávání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Šmelová, Eva, 1958- - Author
    Vydání první - 229 stran ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-1302-4
      Prášilová, Michaela, - Author
     předškolní výchova  didaktika  učební plány  alternativní školy  rodina a škola  učitelé mateřských škol  profesní kompetence
     kolektivní monografie
    Call numberC 379.824
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Didaktika předškolního vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 29.11.2024)C 379.824   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 379.824 v1   

    Title statementDidaktika předškolního vzdělávání / Eva Šmelová, Michaela Prášilová a kol.
    Main entry-name Šmelová, Eva, 1958- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2018
    Phys.des.229 stran ; 23 cm
    ISBN978-80-262-1302-4
    National bibl. num.cnb002983309
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Prášilová, Michaela, 1954- (Author)
    Subj. Headings předškolní výchova * didaktika * učební plány * alternativní školy - Česko * rodina a škola * učitelé mateřských škol * profesní kompetence
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 373.2 , 37.02 , 37.091.214 , (437.3) , 373-028.82 , 37.018.26 , 373.2.011.3-051 , 331.546 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Didaktika předškolního vzdělávání
    Publikace se zabývá základními aspekty předškolního vzdělávání se zřetelem na specifika dítěte předškolního věku. Autoři se věnují tradičním tématům didaktiky v kontextu předškolního vzdělávání. Řeší aktuální problémy současné praxe. Propojují tak teoretické a praktické poznatky s informacemi potřebnými pro každodenní činnost učitele předškolního zařízení a rozvoj jeho profesních kompetencí. Publikace je určena především pro pracovníky předškolních zařízení, ale i pro studenty oborů zaměřených na předškolní vzdělávání. V rámci jednotlivých kapitol nalezne čtenář případové studie, jejichž rozbor vede k integraci znalostí předškolní didaktiky, obecné pedagogiky, pedagogiky předškolního věku, pedagogické psychologie, školského managementu a dalších disciplín vstupujících do předškolního vzdělávání. Jednotlivé kapitoly jsou doplňovány příklady a případovými studiemi, které se vztahují k praxi předškolních zařízení. Celkové pojetí publikace nepřesahuje rámec didaktiky předškolního vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.