Number of the records: 1
Kunz, Vilém, 1974- - Author
První vydání - 173 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-271-0560-1
Expert
sport a společnost sportovní marketing sportovní organizace společenská odpovědnost firem sponzorství
monografieCall number C 379.496 Umístění 796/799 - Sport. Hry. Tělesná cvičení Title statement Sportovní marketing : CSR a sponzoring / Vilém Kunz Main entry-name Kunz, Vilém, 1974- (Author) Edition statement První vydání Publication Praha : Grada Publishing, 2018 Phys.des. 173 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-271-0560-1 National bibl. num. cnb002985722 Edition Expert (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings sport a společnost * sportovní marketing * sportovní organizace * společenská odpovědnost firem * sponzorství Form, Genre monografie Conspect 796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení UDC 796/799:316.72/.75 , 796.062:658.8 , 796/799:061 , 005.35 , 338.246.027 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 796/799 - Sport. Hry. Tělesná cvičení Document kind BOOKS Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1