Number of the records: 1  

Začněte s proč

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Sinek, Simon, 1973- - Author
    Vyd. 1. - V Brně : Jan Melvil, 2013 - 255 s. : il. ; 22 cm
    ISBN 978-80-87270-55-4
    Žádná velká věda
     management  řídící práce  vůdcovství  manažerské dovednosti
     příručky
    Call numberC 385.980
    Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Začněte s proč
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 385.980   

    Title statementZačněte s proč : jak vůdčí osobnosti inspirují k činům / Simon Sinek ; [překlad Eva Nevrlá]
    Portion of titleJak vůdčí osobnosti inspirují k činům
    Main entry-name Sinek, Simon, 1973- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataV Brně : Jan Melvil, 2013
    Phys.des.255 s. : il. ; 22 cm
    ISBN978-80-87270-55-4
    National bibl. num.cnb002475591
    Edition Žádná velká věda
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginalStart with why
    Subj. Headings management * řídící práce * vůdcovství * manažerské dovednosti
    Form, Genre příručky
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC 005 , 316.46/.47 , 316.46 , 005.336.5 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Document kindBOOKS
    Začněte s proč
    Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany. Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše. „…Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky…" Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují – Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson… Sinek však jen nepopisuje postup těch úspěšných, na jiných studiích vysvětluje příčiny pádu dříve mnoho let úspěšného kolosu Wal-Mart nebo také neúspěch mp3 přehrávačů Dell. Zkrátka, nelze jen opsat postupy někoho jiného a aplikovat je na vlastní podnik. Bez jasného PROČ nelze zvítězit. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.