Number of the records: 1  

Kreativní copywriting

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Sálová, Anna - Author
    1. vydání - 264 stran : ilustrace ; 15 cm
    ISBN 978-80-251-4909-6
      Ticho762, - Illustrator
     internetový marketing  WWW stránky  marketingová komunikace  reklamní texty
    copywriting webcopywriting webové texty obsah webu
     příručky
    Call numberC 378.986
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Kreativní copywriting
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 378.986   

    Title statementKreativní copywriting / Anna Sálová ; ilustrace: TICHO762
    Main entry-name Sálová, Anna (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationBrno : Computer Press, 2018
    Phys.des.264 stran : ilustrace ; 15 cm
    ISBN978-80-251-4909-6 Kč 399,00
    National bibl. num.cnb002990960
    NoteObálkový podnázev: 33 insprací pro ještě lepší copy
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Ticho762, 1982- (Illustrator)
    Subj. Headingscopywriting webcopywriting webové texty obsah webu
    Subj. Headings internetový marketing * WWW stránky * marketingová komunikace * reklamní texty
    Form, Genre příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 658.8:004.738.5 , 004.738.12 , 658.8:316.77 , 659.131.2 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Kreativní copywriting
    Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí. Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762. Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček – jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou. O autorce: Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let. V tehdy největší online marketingové agentuře ČR – H1.cz – to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu. Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.