Number of the records: 1  

Jak se budují značky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Sharp, Byron - Author
    241 stran ; 24 cm
    ISBN 978-80-7390-618-4
    Knihy Omega
      Sumcov, Petr, - Translator
     obchodní značky  řízení značky  marketing  management  konkurenceschopnost  identita organizace
     příručky
    Call numberC 378.982
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Jak se budují značky
    Unifikovaný název Black Rose. Česky
    Údaje o názvuČerná růže : román / Thomas B. Costain ; z anglické předlohy "The black rose" přeložila Tylda Traxlerová
    Záhlaví-jméno Costain, Thomas B. (Thomas Bertram), 1885-1965 (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Sfinx Bohumil Janda, 1948
    Fyz.popis403 stran ; 23 cm
    Číslo nár. bibl.cnb000712692
    Edice Nové cíle (Sfinx) ; 1041
    Palma. Řada II. ; 17
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Dal.odpovědnost Traxlerová, Tylda (Překladatel)
    Předmět.heslahistorické romány 13. století Angličané putování Čína
    Forma, žánr kanadské romány (anglicky) * historické romány
    Konspekt821.111 - Anglická literatura, anglicky psaná
    MDT 821.111(71)-31 , (0:82-311.6)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 06.09.2024)C 378.982   

    Unifikovaný název How brands grow, what marketers don't know. Česky
    Údaje o názvuJak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov
    Záhlaví-jméno Sharp, Byron (Autor)
    NakladatelPraha : Dobrovský, 2018
    Fyz.popis241 stran ; 24 cm
    ISBN978-80-7390-618-4
    Číslo nár. bibl.cnb002995407
    Edice Knihy Omega (Dobrovský)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a bibliografii
    Dal.odpovědnost Sumcov, Petr, 1969- (Překladatel)
    Předmět.hesla obchodní značky * řízení značky * marketing * management * konkurenceschopnost * identita organizace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 658.626 , 658.8 , 005 , 339.137.2 , 005.336 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Jak se budují značky
    Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků.Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální. Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace. Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.