Number of the records: 1  

Hry pro rozvoj všímavosti u dětí

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Plummer, Deborah, 1957- - Author
    Vydání první - 166 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-262-1308-6
      Le Roch, Pavla, - Translator
     výchova dítěte  sociálněpsychologické hry  meditační techniky  všímavost  rozvoj pozornosti
     metodické příručky
    Call numberC 378.682
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Hry pro rozvoj všímavosti u dětí
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 06.05.2024)C 378.682   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 27.05.2024)C 378.682 b   

    Uniform title Focusing and calming games for children. Česky
    Title statementHry pro rozvoj všímavosti u dětí : mindfulness pro děti 5-12 let / Deborah M. Plummer ; z anglického originálu Focusing and calming games for children přeložila Pavla Le Roch
    Main entry-name Plummer, Deborah, 1957- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2018
    Phys.des.166 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-262-1308-6
    National bibl. num.cnb002979256
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Le Roch, Pavla, 1971- (Translator)
    Subj. Headings výchova dítěte * sociálněpsychologické hry * meditační techniky * všímavost * rozvoj pozornosti
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.03-053.2 , 37.091.33:316.6 , 165.24 , 159.952.4+159.923.2 , 37.037 , 159.952 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    BranchReservations
    Lidická volný výběr1
    Na Sadech dětské0
    Total1
    Hry pro rozvoj všímavosti u dětí
    Publikace přináší soubor her a nápadů určených k podpoření soustředěné pozornosti u dětí, jejímu udržení a ke zklidnění dětí jak v tělesné, tak v duševní rovině.První část se věnuje teoretickým a praktickým základům. Jsou zde popsány zásady při užití modelu všímavé hry při zohlednění emočního prostředí. Vychází z toho, že potřeba se na něco soustředit je přirozenou součástí našeho života. Samotná všímavá hra pak rozvíjí živé interakce, učení při ní probíhá hrou. Při strukturování prostředí je třeba jasně definovat role, pravidla a hranice, aby se děti cítily v bezpečí. Podpůrné prostředí, v němž se uznávají a cení všechny emoce, podporuje motivaci k soustředění a sebezklidnění. Je k tomu potřeba pěti základních dovedností: sebekontrola, přizpůsobivost, účinné naslouchání, účinné pozorování a představivost. Druhá část je zásobárnou her a aktivit od "Zaměření na tělo", "Konec nervozity" k "Hudebním kresbám" a "Předání úsměvu". Aktivity je vhodné použít jak ve skupinách dětí ve věku 5-12 let, stejně jako s jednotlivci, a mohou Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.