Number of the records: 1  

Ambientní média v reklamě

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Šula, Tomáš, 1984- - Author
    1. vydání - 137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-7454-682-2
     ambientní média  reklama a propagace  design
     monografie
    Call numberC 378.011
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Ambientní média v reklamě
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 378.011   

    Title statementAmbientní média v reklamě : význam designu při tvorbě ambientních médií / Tomáš Šula
    Portion of titleVýznam designu při tvorbě ambientních médií
    Main entry-name Šula, Tomáš, 1984- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2017
    Phys.des.137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7454-682-2
    National bibl. num.cnb002953740
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings ambientní média * reklama a propagace * design
    Form, Genre monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1-028.76 , 659.1 , 7.05 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Ambientní média v reklamě
    Ambientní média jsou nestandardní, netradiční nebo ad-hoc média, která působí mimo domovy cílové skupiny (out-of-home). Dokáží velmi dobře přitáhnout pozornost diváků (čtenářů, posluchačů,…), vzbudit zvědavost, vzbudit „buzz“ okolo značky. Tato publikace podává kompletní obraz o vnímání ambientních médií a vlivu grafického a průmyslového designu na jejich zpracování, včetně doporučení pro úspěšnou tvorbu tohoto typu nosiče. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.