Number of the records: 1  

Líný učitel

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Čapek, Robert, 1967- - Author
    1. vydání - 140 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-7496-344-5
    Dobrá škola
     učitelé  pedagogické dovednosti  učitelská profese  učitel a žák  výchova a vzdělávání  vyučovací metody
     příručky
    Call numberC 377.169
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Líný učitel
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 09.09.2024)C 377.169   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 377.169 a   

    Title statementLíný učitel : jak učit dobře a efektivně / Robert Čapek
    Main entry-name Čapek, Robert, 1967- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPraha : Raabe, [2017]
    Copyright notice date©2017
    Phys.des.140 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7496-344-5
    National bibl. num.cnb002982423
    Edition Dobrá škola
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings učitelé * pedagogické dovednosti * učitelská profese * učitel a žák * výchova a vzdělávání * vyučovací metody
    Form, Genre příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.091.12 , 37.091.321 , 371.321 , 37.064.2 , 37.011.3-051 , 37.0 , 371.3 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Líný učitel
    Kdo by nechtěl být nejlepším učitelem ve škole s poloviční námahou? Publikace ukazuje pedagogům, jak kvalitně vzdělávat a přitom zbytečně neztrácet energii. Líný učitel se při realizaci správné vzdělávací filozofie, s využitím psychologie, dobré didaktiky a vhodného osobního managementu může stát hvězdou sborovny - a ještě mu při tom stačí pracovat nejméně ze všech. Vždyť učitel je tím, kdo by se měl svou prací především bavit a k tomu mu tato kniha může velmi účinně a prakticky napomoci. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.