Number of the records: 1
Psychologie trhu v obchodu a službách
Chadt, Karel, 1955- - Author
100 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-905181-9-3
psychologie trhu psychologie prodeje spotřebitelské chování spotřebitelé
monografieCall number C 375.135 Umístění 366 - Ochrana spotřebitele Title statement Psychologie trhu v obchodu a službách / Karel Chadt Main entry-name Chadt, Karel, 1955- (Author) Publication [Praha] : Press21, [2017] Copyright notice date ©2017 Phys.des. 100 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-905181-9-3 National bibl. num. cnb002929431 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note České a anglické resumé Subj. Headings psychologie trhu * psychologie prodeje * spotřebitelské chování * spotřebitelé - psychologické aspekty Form, Genre monografie Conspect 159.98 - Aplikovaná psychologie UDC 159.98:339.13 , 658.8:005.32 , 366.1 , 366-05 , 159.9 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 366 - Ochrana spotřebitele Document kind BOOKS Znalost aplikované psychologie (v daném případě psychologie trhu) nám pomáhá správně se orientovat ve složitém vztahu prodávající - nakupující. Tyto znalosti nám pomohou zejména při hlubším poznávání a ovlivňování druhých lidí. Zde bych rád zdůraznil v tom pozitivním slova smyslu. Nemám osobně rád manipulativní chování v jakémkoliv smyslu. Seznámení se základy psychologie trhu může dát zájemcům základ k psychologickému myšlení a tak aplikovat tyto poznatky ve svém životě a pracovní činnosti. Kniha je primárně určena pro manažery zabývající se problematikou psychologie, psychologií služeb a v neposlední řadě pro management hotelnictví a také jako vzdělávání materiál pro studenty managementu hotelnictví a také pro laickou veřejnost, zabývající se předmětnou problematikou. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve ZlíněLoading…
Number of the records: 1