Number of the records: 1
Furman, Ben, 1953- - Author
Vydání první - 135 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-262-1256-0
Ahola, Tapani - Author Sandqvist, Johana - Translator
týmová práce pracovní spokojenost profesní úspěch interpersonální komunikace
populárně-naučné publikaceCall number C 374.513 Umístění 005.6 - Management jakosti. Týmová práce Uniform title Työpaikan hyvä henki ja kuinka se tehdää. Česky Title statement Nikdy není pozdě na spokojený tým : model dvojité hvězdy / Ben Furman, Tapani Ahola ; z finského originálu přeložila Johana Sandqvist Varying form of title Model dvojité hvězdy Main entry-name Furman, Ben, 1953- (Author) Edition statement Vydání první Publication Praha : Portál, 2017 Phys.des. 135 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-262-1256-0 National bibl. num. cnb002926196 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Ahola, Tapani (Author)
Sandqvist, Johana (Translator)
Subj. Headings týmová práce * pracovní spokojenost * profesní úspěch * interpersonální komunikace Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005.551 , 331.101.32 , 331.101.3 , 316.772.4 , (0.062) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 005.6 - Management jakosti. Týmová práce Document kind BOOKS Když se Furman a Ahola v devadesátých letech 20. století rozhodli aplikovat principy krátké terapie zaměřené na řešení v pracovní oblasti, byli v této oblasti světovými průkopníky. Jejich snaha odvrátit pozornost od problémů k žádoucímu stavu a cílům se však ukázala jako účinná. Postupně vypracovali velmi přehledný a srozumitelný model „dvojité hvězdy“, který je určen pro vedoucí i podřízené, členy pracovních týmů i různých komunit. Autoři zjistili, že největší vliv na to, jsou-li lidé v interpersonálním kontaktu v práci spokojení, mají čtyři faktory: jestli se jim dostává uznání, jestli zakoušejí úspěch, jestli je o ně pečováno a jestli se v práci mohou zasmát. To je jedna čtyřcípá hvězda jejich modelu. Čtyři cípy druhé hvězdy představují náročné pracovní momenty: diskusi o problémech, dávání a přijímání kritiky, práci s urážkami a způsoby, jak se vyrovnat s nezdary. Každý z těchto osmi faktorů je v knize jasně popsán za pomoci mnoha tipů, příkladů a otázek. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve ZlíněLoading…
Number of the records: 1