Number of the records: 1  

Fenomén Dijon

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hnilica, Jiří, 1978- - Author
    Vydání první - 510 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-3514-9
    1920-2015 20.-21. století
     gymnázia  zahraniční studium  středoškolští studenti
     Dijon (Francie)  Saint-Germain-en-Laye (Francie)  Nîmes (Francie)
     monografie
    Call numberC 374.197
    Umístění 373.5 - Střední školství
    Fenomén Dijon
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 374.197   

    Title statementFenomén Dijon : století českých maturit ve Francii / Jiří Hnilica
    Main entry-name Hnilica, Jiří, 1978- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationV Praze : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2017
    Phys.des.510 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
    ISBN978-80-246-3514-9
    National bibl. num.cnb002887681
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings 1920-2015 * 20.-21. století * gymnázia - Francie - 20.-21. století * zahraniční studium - Francie - 20.-21. století * středoškolští studenti - Česko - 20.-21. století * Dijon (Francie) * Saint-Germain-en-Laye (Francie) * Nîmes (Francie)
    Form, Genre monografie
    Conspect373.5 - Střední školy
    UDC 373.54 , 37.018.556 , 373.5.011.3-052 , (44) , (437.3)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.5 - Střední školství
    Document kindBOOKS
    Fenomén Dijon
    Jiří Voskovec, Václav Černý, Čestmír Císař, Zdeněk Troška – čtyři obecně známá jména, jež spojuje francouzská maturita. Tento základní fakt je ale často překryt nejasnosti a snad až mýtem. Kniha Fenomén Dijon chce mýty dekonstruovat a představit první, ucelenou a kritickou historii českých (československých) sekcí na francouzských středních školách, v jejichž rámci studovalo ve Francii do dnešní doby na tisíc studentů. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.