Number of the records: 1  

Osobnost předškolního pedagoga

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Svobodová, Eva, 1952- - Author
    Vydání první - 199 stran ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-1243-0
      Vítečková, Miluše, - Author
    2011-2020
     učitelé mateřských škol  profesní kompetence  sebehodnocení  pedagogický výzkum
     kolektivní monografie
    Call numberC 373.899
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Osobnost předškolního pedagoga
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 15.05.2024)C 373.899   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 373.899 v1   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 10.06.2024)C 373.899 b   

    Title statementOsobnost předškolního pedagoga : sebereflexe, sociální kompetence a jejich rozvíjení / Eva Svobodová, Miluše Vítečková a kol.
    Main entry-name Svobodová, Eva, 1952- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2017
    Phys.des.199 stran ; 23 cm
    ISBN978-80-262-1243-0
    National bibl. num.cnb002919802
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Another responsib. Vítečková, Miluše, 1975- (Author)
    Subj. Headings 2011-2020 * učitelé mateřských škol * profesní kompetence * sebehodnocení * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 373.2.011.3-051 , 331.546 , 159.923.2 , 37.012 , (437.3) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Osobnost předškolního pedagoga
    Kniha se zaměřuje na nejdůležitější pracovní nástroj pedagogů, kteří pracují v mateřské škole, na jejich osobnost.Otevírá řadu důležitých a aktuálních témat, jako jsou například inkluze, komunikace s rodiči, pedagogická diagnostika nebo týmová spolupráce, a prostřednictvím příkladů z praxe, výstupů z vlastních nebo převzatých výzkumů a otázek k sebereflexi vede pedagogy k tomu, aby zrekapitulovali svůj způsob práce, zamysleli se nad tím, co jsou jejich silné a slabé stránky, a pokusili se sami najít oblasti, ve kterých mohou provést dílčí změny. Kniha je určena především předškolním pedagogům, učitelkám a učitelům mateřských škol, jako nástroj podporující kvalitní sebereflexi a profesní růst, dále ředitelkám a ředitelům mateřských škol jako soubor kritérií, ze kterých mohou vycházet při hodnocení svých zaměstnanců. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.