Number of the records: 1  

Řeči o výchově

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Buber, Martin, 1878-1965 - Author
    Vydání první - 88 stran ; 14 cm
    ISBN 978-80-7429-691-8
    Krystal ;
      Sláma, Petr, - Translator   Weiniger, Ruth J., - Translator
     výchova a vzdělávání  kreativita  charakter  filozofie výchovy  židovská filozofie  židovská teologie
     úvahy  přednášky
    Call numberC 374.198
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Řeči o výchově
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 374.198   

    Uniform title Reden über Erziehung. Česky
    Title statementŘeči o výchově / Martin Buber ; z německého originálu Reden über Erziehung ... přeložili Petr Sláma a Ruth J. Weiniger
    Main entry-name Buber, Martin, 1878-1965 (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Vyšehrad, 2017
    Phys.des.88 stran ; 14 cm
    ISBN978-80-7429-691-8
    National bibl. num.cnb002937584
    Edition Krystal (Vyšehrad) ; 20
    Another responsib. Sláma, Petr, 1967- (Translator)
    Weiniger, Ruth J., 1982- (Translator)
    Subj. Headings výchova a vzdělávání - filozofické pojetí * kreativita * charakter * filozofie výchovy * židovská filozofie * židovská teologie
    Form, Genre úvahy * přednášky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 101 , 37.013.73 , 26-1 , 14(=411.16) , 159.923.3 , 17.021.2 , 159.954 , 37.0 , 376 , (042.3) , (0:82-4)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Řeči o výchově
    M. Buber nebyl jen výrazným náboženským myslitelem, znalcem židovské kultury a vrcholným představitelem tzv. filosofie dialogu, ale zamýšlel se hluboce také nad povahou vzdělávání a výchovy, jež považoval za významné stavební kameny každé kultury.Předkládaný svazek obsahuje tři promluvy na toto téma. Autor v nich líčí své názory na charakter dítěte a jeho postoj ke vzdělávání, jakož i vhodné metody dobrého vzdělávání. V kontextu vztahu vychovatele a žáka zde ke slovu přichází Buberův dialogický princip. Již vzhledem k době, kdy byly druhé dvě řeči proneseny, je zřejmé, že zde jejich autor nereflektuje jen své teoretické úvahy, ale do značné míry shrnuje též výsledky své praktické činnosti - jak také v předmluvě své knihy připomíná. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.