Number of the records: 1  

Vzdělávání zaměřené na studenta

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Mikoška, Petr - Author
    186 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-7465-249-3
     humanistická psychologie  teorie osobnosti  humanistická pedagogika  studenti  rozvoj osobnosti
     monografie
    Call numberC 372.373
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 13.12.2024)C 372.373   

    Title statementVzdělávání zaměřené na studenta / Petr Mikoška
    Main entry-name Mikoška, Petr (Author)
    PublicationČervený Kostelec : Pavel Mervart, 2016
    Phys.des.186 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-7465-249-3
    National bibl. num.cnb002881490
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings humanistická psychologie * teorie osobnosti * humanistická pedagogika * studenti * rozvoj osobnosti
    Form, Genre monografie
    Conspect159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    UDC 159.9.019:165.742 , 159.923.01 , 37.017.92 , 37.011.3-052 , 159.923.5 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Vzdělávání zaměřené na studenta
    Vzdělávání zaměřené na studenta
    Kniha je důsledným přenesením principů psychologické teorie C. R. Rogerse do oblasti pedagogiky.Ústředním tématem vzdělávání zaměřeného na studenta jsou určité kvality vztahu mezi pedagogem a studentem a jejich dopad na komplexní rozvoj studentovy osobnosti, jeho sebepojetí, studijní výkonnost, sociální kompetence, morální autonomii, kritické myšlení, motivaci vzdělávat se apod. V perspektivě této moderní koncepce a poznatků aktuálních empirických studií jsou rovněž diskutovány nedostatky tradiční vzdělávací praxe, emocionální a postojové aspekty vyučovacího procesu, role pedagoga ve třídě a důsledky autoritářského, nebo naopak empatického přístupu ke studentovi či nedůsledné zavádění empirických poznatků do vzdělávací praxe. Osobnostní kompetence pedagoga, které jsou potřebné pro empatický přístup a navázání podporujícího vztahu se studentem, tvoří hlavní osu této knihy. Autor upozorňuje na opodstatněnost a naléhavost rozvíjení určitých osobnostních kompetencí pedagogů, které Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.