Number of the records: 1  

Jak být sexy a nebýt sexistický, aneb, Inspirace pro zadavatele a zadavatelky reklamy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    28 stran : ilustrace, portréty ; 15 x 21 cm
    ISBN 978-80-87217-23-8
      Pešáková, Kristýna - Editor
     reklama a propagace  sexismus
     brožury
    Call numberC 371.339
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Jak být sexy a nebýt sexistický, aneb, Inspirace pro zadavatele a zadavatelky reklamy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 371.339   

    Title statementJak být sexy a nebýt sexistický, aneb, Inspirace pro zadavatele a zadavatelky reklamy / Kristýna Pešáková (ed.)
    Portion of titleInspirace pro zadavatele a zadavatelky reklamy
    PublicationBrno : Nesehnutí, 2016
    Phys.des.28 stran : ilustrace, portréty ; 15 x 21 cm
    ISBN978-80-87217-23-8
    National bibl. num.cnb002867263
    NoteNázev z obálky
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. Pešáková, Kristýna (Editor)
    Subj. Headings reklama a propagace * sexismus
    Form, Genre brožury
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1 , 316.647.8:316.346.2 , (041)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Jak být sexy a nebýt sexistický, aneb, Inspirace pro zadavatele a zadavatelky reklamy
    Brožura obsahuje příklady vybraných českých sexistických reklam. Nechybějí návody, jak poznat, zda nová reklama nediskriminuje muže nebo ženy. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.