Number of the records: 1  

Kája + Oliva lámou rekordy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Barrows, Annie - Author
    První vydání - 114 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-204-3904-8
      Blackall, Sophie - Illustrator   Potůčková, Petra - Translator
     americké příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 189.997/4 Nejmenší čtenáři
    Kája + Oliva lámou rekordy
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 189.997/4 b   
    Rožnov k vypůjčeníC 189.997/4 R   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 189.997/4 SV   

    Uniform title Ivy and Bean break the fossil record. Česky
    Title statementKája + Oliva lámou rekordy. Kniha 4 / napsala Annie Barowsová ; nakreslila Sophie Blackallová ; přeložila Petra Potůčková
    Spine TitleKája + Oliva 4
    Varying form of titleKája a Oliva
    Main entry-name Barrows, Annie (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Mladá fronta, 2017
    Phys.des.114 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-204-3904-8 199.00 Kč
    National bibl. num.cnb002879086
    NotePřeloženo z angličtiny
    Users/Intended Audience NotePro děti od 7 let
    Another responsib. Blackall, Sophie (Illustrator)
    Potůčková, Petra (Translator)
    Form, Genre americké příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.111(73)-3 - Americká próza
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.111(73)-32 , (0:82-32) , 821-93
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruNejmenší čtenáři
    Document kindBOOKS
    Kája + Oliva lámou rekordy
    Oliva se zkrátka nudí, až jí jednoho dne paní učitelka přinese knihu světových rekordů a ona se dozví o největších, nejmenších a nejzvláštnějších věcech na světě. Brzo propadne celá druhá třída rekordní horečce. Kdo udělá nejvíc hvězd? Kdo si pověsí na obličej šestnáct lžic? Je opravdu možné řvaním rozbít sklenku? Kája s Olivou mají vlastní plán, jak vytvořit rekord, plán plný hlíny, zkamenělin, izolepy a - jako pokaždé - spousty legrace! Zdroj anotace: NK ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.