Number of the records: 1  

Mohlo by se vám také líbit

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vanderbilt, Tom, 1968- - Author
    341 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-7390-450-0
    Knihy Omega
      Hlavová, Vendula - Translator
     rozhodování  vkus  spotřebitelské chování  kritéria výběru  estetika  psychologie osobnosti
     monografie
    Call numberC 369.913
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Mohlo by se vám také líbit
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 28.06.2024)C 369.913   

    Uniform title You may also like. Česky
    Title statementMohlo by se vám také líbit : vkus v době neomezeného výběru / Tom Vanderbilt ; přeložila Vendula Hlavová
    Main entry-name Vanderbilt, Tom, 1968- (Author)
    PublicationPraha : Dobrovský s.r.o., 2016
    Phys.des.341 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-7390-450-0
    National bibl. num.cnb002859213
    Edition Knihy Omega (Dobrovský)
    NotePřeloženo z angličtiny. Poznámky. Obsahuje rejstřík
    Another responsib. Hlavová, Vendula (Translator)
    Subj. Headings rozhodování * vkus * spotřebitelské chování - psychologické aspekty * kritéria výběru * estetika - psychologické aspekty * psychologie osobnosti
    Form, Genre monografie
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC 7.011 , 159.955.5 , 366.1 , 303.5 , 111.852 , 159.923 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Document kindBOOKS
    Mohlo by se vám také líbit
    Každý má svou oblíbenou barvu, jídlo, zábavu, filmové hrdiny nebo sportovní klub. Ale co to vlastně znamená, když se nám něco líbí? Jak se rozhodujeme, co je pro nás dobré? Je to něco biologického? Jaká je role našich osobních zkušeností při utváření našeho vkusu? A jak firmy a reklamní agentury využívají tyto informace? Tato kniha komplexně zkoumá a odpovídá na všechny tyto otázky. Provede vás psychologií, marketingem a neurovědami, až dostanete odpovědi na všechny tyto složité a fascinující otázky. Od složitých rozhodování o výběru potravin, přes naše oblíbené písničky až po „lajky“ a hvězdičky... Sáhneme radši po osvědčeném autorovi nebo po prvotině začínajícího spisovatele? Tato kniha zkoumá, jak si tvoříme preference - a jak ony formují nás. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.