Number of the records: 1  

Jak to řešit?

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pólya, György, 1887-1985 - Author
    1. vydání českého překladu - xxiv, 253 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-7378-325-9
    Popularizace
      Conway, John H. - Author of introduction   Kowalski, Oldřich, - Translator
     matematické metody  matematické myšlení  matematické důkazy  řešení problémů
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 369.567
    Umístění 51 - Matematika. Teoretická matematika
    Jak to řešit?
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *13.05.2024)C 369.567   

    Uniform title How to solve it - a new aspects of mathematical methods. Česky
    Title statementJak to řešit? : překvapivé aspekty (nejen) matematických metod / George Polya ; s předmluvou Johna H. Conwaye
    Portion of titlePřekvapivé aspekty (nejen) matematických metod
    Main entry-name Pólya, György, 1887-1985 (Author)
    Edition statement1. vydání českého překladu
    PublicationPraha : MatfyzPress, 2016
    Phys.des.xxiv, 253 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-7378-325-9
    National bibl. num.cnb002844530
    Edition Edice popularizace (Matfyzpress)
    NotePřeloženo z angličtiny. Překladatel uveden v copyrightu: O. Kowalski
    Another responsib. Conway, John H. 1937-2020 (John Horton), (Author of introduction)
    Kowalski, Oldřich, 1936-2021 (Translator)
    Subj. Headings matematické metody * matematické myšlení * matematické důkazy * řešení problémů
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect51 - Matematika
    UDC 51-7 , 51:165 , 51:168.3 , 519.8 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru51 - Matematika. Teoretická matematika
    Document kindBOOKS
    Jak to řešit?
    Kniha ukazuje jakým směrem se ubírat, kam napřímit své myšlení a jak hledat nové pohledy při řešení matematických problémů. Autor provází čtenáře úskalími mentálních a logických kroků, které je třeba při tom podniknout. Na praktických příkladech, často i nematematické povahy, vysvětluje problematiku převádění omezujících podmínek na jednotlivé kroky řešení. Polya v jasném a poutavém textu opravdu brilantním způsobem odhaluje podstatné a jde přímo k jádru problému. Publikace není určena jen učitelům matematiky, ale své si v ní najdou i například žáci středních škol. Učí jak překonávat těžkosti a překážky při cestě k cíli, který není v danou chvíli zřejmý a lehce dosažitelný. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.