Number of the records: 1  

Labirynt swěta a rág srdce, to gest, Swětlé wymalowánj, kterak w tom swětě a wěcech geho wssechněch nic nenj než matenj


  1.  Komenský, Jan Amos, 1592-1670. - Author
    Po páté tlačen - W Praze : V Frantisska Geřábka, 1809 - 226 s. ; 15 cm
      Nejedlý, Jan, - Author of introduction - Publisher
    17. století
     smysl života  duchovní poznání  pansofie  společnost  křesťanská filozofie
     pojednání  alegorie
    Call number4RE 8.821
    Umístění
    BranchPlaceInfoSignature
    Zlatá Koruna ( Historické fondy )jen prezenčně4RE 8.821   

    Uniform title Labyrint světa a ráj srdce
    Title statementLabirynt swěta a rág srdce, to gest, Swětlé wymalowánj, kterak w tom swětě a wěcech geho wssechněch nic nenj než matenj ... / [od Jana Amosa Komenyusa ; předmluwa k čtenáři Jan Negedlý]
    Portion of titleSwětlé wymalowánj, kterak w tom swětě a wěcech geho wssechněch nic nenj než matenj ...
    Světlé vymalování, kterak v tom světě a věcech jeho všechněch nic není než matení ..
    Varying form of titleLabirynt světa a ráj srdce, to jest, Světlé vymalování, kterak v tom světě a věcech jeho nic není než matení ...
    Main entry-name Komenský, Jan Amos, 1592-1670. (Author)
    Edition statementPo páté tlačen
    Issue dataW Praze : V Frantisska Geřábka, 1809
    Phys.des.226 s. ; 15 cm
    National bibl. num.cnb001131015
    Language noteTištěno švabachem
    Another responsib. Nejedlý, Jan, 1776-1834 (Author of introduction) (Publisher)
    Subj. Headings 17. století * smysl života - křesťanské pojetí * duchovní poznání * pansofie * společnost - 17. století * křesťanská filozofie - Česko - 17. století
    Form, Genre pojednání * alegorie
    Conspect17 - Etika. Morální filozofie
    UDC 17.02 , 27 , 165.322 , 001:165 , 316.3 , 14:27 , (437.3) , (049) , (0:82-191)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Document kindBOOKS
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.