Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie
Hán, Jan, 1973- - Author
Vydání první - 351 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-7552-253-5
Beránek, Martina, - Author Belešová, Stanislava - Author Mrkos, Dan, - Author Studnička, Petr, - Author Frascona' Sochůrková, Martina - Author
hotelnictví ubytovací zařízení hotely management
kolektivní monografieCall number C 358.378/2 Umístění 640 - Hotelnictví. Veřejné stravování %continue :
exempláře Title statement Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie. Svazek druhý, Ubytovací služby / Jan Hán, Martina Beránek, Stanislava Belešová, Dan Mrkos, Petr Studnička, Martina Sochůrková Portion of title Ubytovací služby Main entry-name Hán, Jan, 1973- (Author) Edition statement Vydání první Publication Praha : Wolters Kluwer, 2016 Phys.des. 351 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-7552-253-5 National bibl. num. cnb002796036 Note Pod názvem: Vysoká škola hotelová v Praze Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note České a anglické resumé Another responsib. Beránek, Martina, 1964- (Author)
Belešová, Stanislava (Author)
Mrkos, Dan, 1949- (Author)
Studnička, Petr, 1983- (Author)
Frascona' Sochůrková, Martina (Author)
Another responsib. Vysoká škola hotelová v Praze (Publisher)
Subj. Headings hotelnictví * ubytovací zařízení * hotely * management Form, Genre kolektivní monografie Conspect 640.4 - Hotelnictví. Stravování UDC 640.4 , 640.41/.42 , 640.41 , 005 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 640 - Hotelnictví. Veřejné stravování Document kind BOOKS Publikace se zaměřuje na vybrané aspekty řízení ubytovacích zařízení a realizaci ubytovacích služeb. Svým pojetím začleňuje problematiku do širších souvislostí, s důrazem na cestovní ruch. Vytváří obraz o jednotlivých typech a vlastnostech ubytovacích zařízení a jejich služeb, pojednává o ekonomicko-manažerských aspektech realizace ubytovacích služeb a poukazuje na vybraná technická a technologická řešení. V neposlední řadě pokrývá také některé aktuální výzvy a náměty z oblasti hotelového marketingu a prodeje. Kniha přináší nejen aktuální pohledy, pojetí a statistiky současného stavu výše uvedených oblastí, ale snaží se také přinášet náměty aplikace nových, mnohdy jen zatím pilotně zaváděných metod a nástrojů v oblasti hotelového developmentu, procesního řízení, marketingu apod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1