Number of the records: 1
Svoboda, Jan, 1957- - Author
1. vydání - 211 stran : ilustrace ; 20 cm
ISBN 978-80-7387-935-8
Jochmannová, Leona, - Author
výchova a vzdělávání pedagogická psychologie krizová intervence psychologie dítěte interpersonální vztahy problémoví žáci
kolektivní monografieCall number C 364.674 Umístění 37.015.3 - Pedagogická psychologie. Etická výchova Branch Place Info Signature Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 02.12.2024) C 364.674
Cekota, Antonín, 1899-1995 - Author
Vydání: třetí - 352 stran, 24 nečíslovaných stran obrazových příloh : ilustrace, portréty, faksimile ; 22 cm
ISBN 978-80-905896-5-0
Baťa, Tomáš, 1876-1932
Baťovy závody
19.-20. století 20. století 1876-1932Title statement Krizové situace výchovy a výuky / Jan Svoboda, Leona Němcová Main entry-name Svoboda, Jan, 1957- (Author) Edition statement 1. vydání Publication Praha : Triton, 2015 Phys.des. 211 stran : ilustrace ; 20 cm ISBN 978-80-7387-935-8 National bibl. num. cnb002727183 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note České a anglické resumé Another responsib. Jochmannová, Leona, 1968- (Author)
Subj. Headings výchova a vzdělávání * pedagogická psychologie * krizová intervence * psychologie dítěte * interpersonální vztahy * problémoví žáci Form, Genre kolektivní monografie Conspect 37 - Výchova a vzdělávání UDC 37.0 , 37.015.3 , 364-782-022.258 , 159.922.7 , 316.472.4 , 373.3.011.3-052-056.49 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37.015.3 - Pedagogická psychologie. Etická výchova Document kind BOOKS Autoři popisují část podstatných výchovných problémů projevujících se v současné rodině a hlavně ve školním prostředí. Zaměřují se především na konkrétní příběhy a situace ve školním prostředí. V teorii, která doplňuje praktická řešení, uvádějí nejčastější příčiny způsobené vývojově i rodinou. Poukazují na složitost situace, kdy škola nemá dostatek informací o vývoji dítěte a rodiče nemají dostatek informací o dění ve škole. Text se tedy zabývá traumaty a jejich důsledky, stejně jako výchovou, v jejímž důsledku je chování dítěte podobné jako při narušení osobnosti. Materiál pro sepsání textu je výsledkem mnoha let spolupráce se školami v ČR, které konzultovaly potíže svých žáků s odborníky, byly ochotny naslouchat doporučením a dosáhly vyřešení jednotlivých případů. Proto má kniha ambici sloužit jako inspirace pracovníkům všech profesí, které hledají řešení kolizních situací s dětmi a mládeží bez silových prvků a zbytečných sankcí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1