Number of the records: 1  

Krizové situace výchovy a výuky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Svoboda, Jan, 1957- - Author
    1. vydání - 211 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-7387-935-8
      Jochmannová, Leona, - Author
     výchova a vzdělávání  pedagogická psychologie  krizová intervence  psychologie dítěte  interpersonální vztahy  problémoví žáci
     kolektivní monografie
    Call numberC 364.674
    Umístění 37.015.3 - Pedagogická psychologie. Etická výchova
    Krizové situace výchovy a výuky
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 02.12.2024)C 364.674   


     Cekota, Antonín, 1899-1995 - Author
    Vydání: třetí - 352 stran, 24 nečíslovaných stran obrazových příloh : ilustrace, portréty, faksimile ; 22 cm
    ISBN 978-80-905896-5-0
     Baťa, Tomáš, 1876-1932
    Baťovy závody
    19.-20. století 20. století 1876-1932
    Title statementKrizové situace výchovy a výuky / Jan Svoboda, Leona Němcová
    Main entry-name Svoboda, Jan, 1957- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPraha : Triton, 2015
    Phys.des.211 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-7387-935-8
    National bibl. num.cnb002727183
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Another responsib. Jochmannová, Leona, 1968- (Author)
    Subj. Headings výchova a vzdělávání * pedagogická psychologie * krizová intervence * psychologie dítěte * interpersonální vztahy * problémoví žáci
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.0 , 37.015.3 , 364-782-022.258 , 159.922.7 , 316.472.4 , 373.3.011.3-052-056.49 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.015.3 - Pedagogická psychologie. Etická výchova
    Document kindBOOKS
    Krizové situace výchovy a výuky
    Autoři popisují část podstatných výchovných problémů projevujících se v současné rodině a hlavně ve školním prostředí. Zaměřují se především na konkrétní příběhy a situace ve školním prostředí. V teorii, která doplňuje praktická řešení, uvádějí nejčastější příčiny způsobené vývojově i rodinou. Poukazují na složitost situace, kdy škola nemá dostatek informací o vývoji dítěte a rodiče nemají dostatek informací o dění ve škole. Text se tedy zabývá traumaty a jejich důsledky, stejně jako výchovou, v jejímž důsledku je chování dítěte podobné jako při narušení osobnosti. Materiál pro sepsání textu je výsledkem mnoha let spolupráce se školami v ČR, které konzultovaly potíže svých žáků s odborníky, byly ochotny naslouchat doporučením a dosáhly vyřešení jednotlivých případů. Proto má kniha ambici sloužit jako inspirace pracovníkům všech profesí, které hledají řešení kolizních situací s dětmi a mládeží bez silových prvků a zbytečných sankcí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.