Number of the records: 1  

Komunikace v managementu služeb v hotelnictví a cestovním ruchu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Chadt, Karel, 1955- - Author
    136 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-87411-68-1
      Pechová, Jana, - Author   Merhaut, Marek - Author
     manažerská komunikace  sociální komunikace  komunikační dovednosti  hotelnictví  cestovní ruch
     studie
    Call numberC 364.266
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Komunikace v managementu služeb v hotelnictví a cestovním ruchu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 364.266   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 364.266 a   

    Title statementKomunikace v managementu služeb v hotelnictví a cestovním ruchu / Karel Chadt, Jana Pechová, Marek Merhaut
    Main entry-name Chadt, Karel, 1955- (Author)
    PublicationPraha : V.M.EST, a.s., [2015]
    Copyright notice date©2015
    Phys.des.136 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-87411-68-1
    National bibl. num.cnb002733470
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Pechová, Jana, 1976- (Author)
    Merhaut, Marek (Author)
    Subj. Headings manažerská komunikace * sociální komunikace * komunikační dovednosti * hotelnictví * cestovní ruch
    Form, Genre studie
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 005.57 , 316.77 , 316.77:81'42 , 640.4 , 338.48 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Document kindBOOKS
    Komunikace v managementu služeb v hotelnictví a cestovním ruchu
    Popis jednotlivých druhů komunikace, výklady věnované základním pravidlům i problémům podnikové, týmové i manažerské komunikace. Pozornost se soustředí rovněž na problematiku mezinárodní komunikace v oblasti hotelnictví. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.