Number of the records: 1  

Škola v globální době

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Dvořák, Dominik, 1964- - Author
    První vydání - 195 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-2977-3
      Starý, Karel, - Author   Urbánek, Petr, - Author
    2012-2014 21. století 2011-2020
     základní školy  vzdělávací reformy  společnost  vědecký výzkum
     případové studie  kolektivní monografie
    Call numberC 363.594
    Umístění 373.3 - Základní školství
    Škola v globální době
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 363.594   

    Title statementŠkola v globální době : proměny pěti českých základních škol / Dominik Dvořák, Karel Starý, Petr Urbánek
    Portion of titleProměny pěti českých základních škol
    Main entry-name Dvořák, Dominik, 1964- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
    Phys.des.195 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-246-2977-3
    National bibl. num.cnb002682958
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Starý, Karel, 1961- (Author)
    Urbánek, Petr, 1956- (Author)
    Subj. Headings 2012-2014 * 21. století * 2011-2020 * základní školy - Česko - 2011-2020 * vzdělávací reformy - Česko * společnost - 21. století * vědecký výzkum - Česko - 2011-2020
    Form, Genre případové studie * kolektivní monografie
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 373.3 , 37.014.3 , 316.3 , 001.891 , (437.3) , (078.7) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Document kindBOOKS
    Škola v globální době
    Změny v oblasti vzdělávání jsou na celém světě předmětem intenzivního zájmu výzkumníků, politiků, učitelů i ředitelů škol a rodičů. Stále však zaznamenáváme, že značný počet pokusů o koncepční změny ve vzdělávání selhává. Zřejmě ani nedávná česká reforma nesplnila očekávání, která do ní byla vkládána. Tato studie přináší původní poznatky o tom, jak probíhají v současnosti proměny českého základního vzdělávání. Autorům však nešlo o hodnocení jedné konkrétní reformy, snažili se pochopit, jak vnitřní dynamika života jednotlivých škol interaguje s vnějšími impulzy, které přicházejí z lokální, národní i globální úrovně. Práce nejprve poukazuje na hodnoty, o které usilovaly některé nedávné zahraniční reformy vzdělávání, na to, jakými prostředky se snažily motivovat školy ke změně... Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.