Number of the records: 1  

Brdy opět otevřené

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hajšman, Jan, 1970- - Author - Photographer
    Vydání první - 317 stran, 7 nečíslovaných stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 20 cm
    ISBN 978-80-87338-51-3
      Vogeltanz, Jaroslav, - Photographer
     turistické zajímavosti
     Brdy (Česko : pohoří)  Brdy (Česko : pohoří : oblast)
     turistické průvodce
    Call numberC 363.518
    Umístění 913(437.31) - Čechy. Kraje, okresy, místa Čech
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 363.518   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 363.518 a   

    Title statementBrdy opět otevřené / texty: Jan Hajšman ; fotografie: Jan Hajšman, Jaroslav Vogeltanz
    Main entry-name Hajšman, Jan, 1970- (Author) (Photographer)
    Edition statementVydání první
    Publication[Plzeň] : Starý most s.r.o., [2015]
    Copyright notice date©2015
    Phys.des.317 stran, 7 nečíslovaných stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 20 cm
    ISBN978-80-87338-51-3
    National bibl. num.cnb002723232
    NoteNa obálce nad názvem: průvodce
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Another responsib. Vogeltanz, Jaroslav, 1956- (Photographer)
    Subj. Headings turistické zajímavosti - Česko * Brdy (Česko : pohoří) - reálie * Brdy (Česko : pohoří : oblast) - reálie
    Form, Genre turistické průvodce
    Conspect913(437) - Geografie Česka a Slovenska, reálie, cestování
    UDC 913:338.483.1 , 913(437.31-191.2) , (437.31-191.2) , (036)913
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru913(437.31) - Čechy. Kraje, okresy, místa Čech
    Document kindBOOKS
    Průvodce obsahuje popis více než 300 abecedně seřazených místopisných hesel (vrchy, vesnice, přírodní památky, vodní plochy i toky, bývalé vojenské prostory, historické památky atd.). Text doplňují fotografie. Nechybí stručný historický vývoj Brd. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.