Number of the records: 1  

Kdo tvoří, ten nezlobí II, aneb, Tvoříme ve výukovém projektu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Honzíková, Jarmila, 1958- - Author
    1. vydání - 101 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-260-7976-7
      Honzík, Jiří - Author
     výtvarné práce  ruční práce  výtvarné materiály  výtvarné techniky  náměty, témata a motivy  projektové vyučování
     metodické příručky
    Call numberC 363.328
    Umístění 745/749 - Umělecká řemesla. Užité umění. Ruční práce
    Kdo tvoří, ten nezlobí II, aneb, Tvoříme ve výukovém projektu
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vyžádáno (do 18.11.2024)C 363.328 b   

    Title statementKdo tvoří, ten nezlobí II, aneb, Tvoříme ve výukovém projektu / Jarmila Honzíková, Jiří Honzík
    Portion of titleTvoříme ve výukovém programu
    Spine TitleKdo tvoří, ten nezlobí II
    Main entry-name Honzíková, Jarmila, 1958- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPlzeň : Honzíková, 2015
    Phys.des.101 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-260-7976-7
    National bibl. num.cnb002695807
    Note150 výtisků
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteČeské a anglické resumé
    Another responsib. Honzík, Jiří (Author)
    Subj. Headings výtvarné práce * ruční práce * výtvarné materiály * výtvarné techniky * náměty, témata a motivy * projektové vyučování
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect74 - Kresba. Umělecká řemesla
    UDC 37.091.313 , 745 , 746 , 72/76.023 , 72/76.02 , 7.04 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština ; čeština
    Ve volném výběru745/749 - Umělecká řemesla. Užité umění. Ruční práce
    Document kindBOOKS
    Kdo tvoří, ten nezlobí II, aneb, Tvoříme ve výukovém projektu
    Publikace ukazuje čtenáři, jak tvořivě pracovat s různými materiály ve výukovém projektu. Kniha uvádí nejen konkrétní výukové projekty, ale i informace k jednotlivým tématům a náměty pro kreativní tvorbu. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.