Number of the records: 1
Mystifikace ve výuce dějepisu, mystifikace výukou?
Märc, Josef, 1964- - Author
Vyd. 1. - Ústí nad Labem : Filozofická fakulta, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2010 - 267 s. : il., portréty, faksim. ; 23 cm
ISBN 978-80-7414-266-6
Acta Universitatis Purkynianae, Facultatis Philosophicae. Studia historica didactica ;
20. století
dějepis vyučovací metody historické vědomí mystifikace
kolektivní monografieCall number C 362.144 Umístění 93/94 - Dějepis pro základní a střední školy. Učebnice, přehledy učiva Title statement Mystifikace ve výuce dějepisu, mystifikace výukou? / Josef Märc a kolektiv Main entry-name Märc, Josef, 1964- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Ústí nad Labem : Filozofická fakulta, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2010 Phys.des. 267 s. : il., portréty, faksim. ; 23 cm ISBN 978-80-7414-266-6 National bibl. num. cnb002171952 Edition Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Purkynianae. Studia historica didactica ; 2 Note 250 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Language note Anglické resumé Subj. Headings 20. století * dějepis - Česko - 20. století * vyučovací metody - Česko - 20. století * historické vědomí - Česko - 20. století * mystifikace - Česko - 20. století Form, Genre kolektivní monografie Conspect 93/94 - Dějiny (obecně) UDC 93/94 , 37.091.3 , 930.1:159.953 , 001.9-021.191 , (437.3) , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 93/94 - Dějepis pro základní a střední školy. Učebnice, přehledy učiva Document kind BOOKS Publikace je kolektivní monografií přinášející výsledky výzkumu v oblasti didaktiky dějepisu. Stejně tak prezentuje zkušenosti z praxe na základních a středních školách. Publikace obsahuje příspěvky, které zazněly na tradičním kolokviu zaměřeném na oborovou didaktiku. Kniha je rozdělena do čtyř hlavních částí dle tematického zaměření jednotlivých kapitol. První část se věnuje reflexi vtipu a karikatury ve vybraných dějinných obdobích a oblastech. Kapitoly druhé části spojuje téma historických (mini)mystifikací. Třetí a čtvrtá část se zaměřují na didaktiku dějepisu, přičemž zejména v té poslední mají čtenáři možnost nalézt inspiraci tipy pro učitele, jak výuku dějepisu žákům zpestřit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1