Number of the records: 1  

Jak se učíme

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Carey, Benedict, 1960- - Author
    1. vydání - 247 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-265-0349-1
      Hegedüsová, Romana - Translator
     učení
     příručky
    Call numberC 362.210
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Jak se učíme
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 362.210   

    Uniform title How we learn. Česky
    Title statementJak se učíme : překvapivá pravda o tom, kdy, kde a jak se učíme / Benedict Carey ; překlad Romana Hegedüsová
    Main entry-name Carey, Benedict, 1960- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationBrno : Bizbooks, 2015
    Phys.des.247 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-265-0349-1
    National bibl. num.cnb002695323
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. Hegedüsová, Romana (Translator)
    Subj. Headings učení
    Form, Genre příručky
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC 159.953.5 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Document kindBOOKS
    Jak se učíme
    Ať už jste o správném učení slyšeli v životě cokoli, zapomeňte na to! Benedict Carey, oceňovaný vědecký reportér z New York Times, shrnul dosavadní poznatky z oblasti výzkumu lidské paměti a servíruje je čtenáři zároveň s praktickými a použitelnými radami. Vše je prý jinak, než jsme si mysleli. Učení můžeme praktikovat mnohem jednodušeji a příjemněji a výsledků dosáhnout s menším úsilím, než jsme zvyklí. Ticho, klid, soustředění se jen na jednu věc a biflování? Kdeže! Klidně si můžeme pustit muziku a dělat pět věcí najednou. Náš mozek si s tím hravě poradí a ještě nás odmění tím, že si budeme pamatovat víc. Jen musíme vědět, jak na něj! V knize najdete konkrétní odpovědi na tyto a další PRAKTICKÉ otázky: Je lepší trénovat jednu dovednost, dokud ji automaticky nezvládnete, nebo se učit víc věcí najednou? Co je nejčastějším důvodem „vybouchnutí“ u zkoušky, když jste si mysleli, že jste pečlivě připraveni? Jsou vůbec k něčemu zápisky a poznámky, které si na přednáškách či kdekoliv, kde nasáváte nové informace, děláte? Vadí vyrušování od učení? K čemu je a není dobré tzv. biflování? Jaký vliv má na učení spánek? Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.