Number of the records: 1  

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Voříšek, Karel, 1963- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2015 - 218 s. : il., portréty ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-5385-0
      Vysekalová, Jitka, - Author
     komunikace (sdělování)  komunikační dovednosti  rétorika  sebepoznání  rozvoj osobnosti  osobní prezentace  osobní image
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 361.985
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 361.985   

    Title statementJak být přesvědčivý a neztratit se v davu / Karel Voříšek, Jitka Vysekalová
    Main entry-name Voříšek, Karel, 1963- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2015
    Phys.des.218 s. : il., portréty ; 24 cm
    ISBN978-80-247-5385-0
    National bibl. num.cnb002682465
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    Subj. Headings komunikace (sdělování) * komunikační dovednosti * rétorika * sebepoznání * rozvoj osobnosti * osobní prezentace * osobní image
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 316.77:81'42 , 316.77 , 808.5 , 159.923.2 , 159.923.5 , 316.625 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Document kindBOOKS
    Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
    Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout. Díky této knížce se nejen neztratíte v davu, ale neztratíte ani sami sebe! Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.