Number of the records: 1  

Základní učebnice pedagogiky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2015 - 246 s. : il., portréty ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-5039-2 (brož.)
    Pedagogika
      Dvořáková, Markéta, - Author
     pedagogika
     učebnice
    Call numberC 359.997
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Základní učebnice pedagogiky
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.997   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 359.997 a   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 359.997 a1   

    Údaje o názvuZákladní učebnice pedagogiky / Markéta Dvořáková ... [et al.]
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2015
    Fyz.popis246 s. : il., portréty ; 24 cm
    ISBN978-80-247-5039-2 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002634451
    Edice Pedagogika (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Dvořáková, Markéta, 1958- (Autor)
    Předmět.hesla pedagogika
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 37.01 , (075)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Základní učebnice pedagogiky
    Vzhledem k odlišnému charakteru uvedených pedagogických věd se jednotlivé části učebnice od sebe poněkud liší způsobem zpracování. Ve všech se ale autoři snažili o navázání dialogu se čtenářem – ať už to bude student, či učitel. V učebnici vedle základního textu najdete i poznámky, odkazy na odbornou literaturu, zajímavosti, a především řadu rozmanitých úkolů. Při jejich řešení si nejlépe uvědomíte, že pedagogiku se nemusíme učit zpaměti jako malou násobilku: mnoho věcí, na něž v pedagogice narážíme, už přece známe z vlastního života. Stačí jen o těchto zkušenostech přemýšlet, konfrontovat je s pedagogickou teorií, diskutovat o nich s učiteli či se spolužáky. Pokud byste si u některých úloh (v didaktické části) nebyli jisti, můžete si svůj názor porovnat s klíčem k jejich řešení. Věříme, že tak bude pro vás pedagogika nejen zábavnější, ale že si zároveň lépe osvojíte „pedagogické myšlení“, které zcela jistě uplatníte i při výkonu pedagogické profese. Pro pedagogy je zajímavý interaktivní způsob zpracování některých částí učebnice. Bude jim napomáhat k tomu, aby studenty mohli vést k přemýšlení, samostatnosti a spolupráci s učiteli i se spolužáky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.