Number of the records: 1  

Český jazyk a komunikace pro střední školy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - Brno : Didaktis, c2011 - 80 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-7358-173-2 (brož.)
      Bozděchová, Ivana, - Author
     čeština  stylistika  pravopis  lexikologie  tvoření slov  komunikace (sdělování)
     učebnice středních škol  pracovní sešity
    Call numberB 54.422/2
    Umístění 811.162.3 - Čeština
    Český jazyk a komunikace pro střední školy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 08.07.2024)B 54.422/2   

    Title statementČeský jazyk a komunikace pro střední školy. 2. díl, Pracovní sešit / [kolektiv autorů Ivana Bozděchová ... et al.]
    Portion of titlePracovní sešit
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Didaktis, c2011
    Phys.des.80 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-7358-173-2 (brož.)
    Another responsib. Bozděchová, Ivana, 1960- (Author)
    Subj. Headings čeština * stylistika * pravopis * lexikologie * tvoření slov * komunikace (sdělování)
    Form, Genre učebnice středních škol * pracovní sešity
    Conspect811.162.3 - Čeština
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 811.162.3 , 81'38 , 81'35 , 81'373 , 81'373.611 , 316.77 , (075.3) , (076.1)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru811.162.3 - Čeština
    Document kindBOOKS
    Český jazyk a komunikace pro střední školy
    Pracovní sešit prověřuje znalosti a rozvíjí dovednosti v návaznosti na učebnici. Významně také napomáhá rozvoji klíčových kompetencí studentů. Struktura pracovního sešitu kopíruje strukturu učebnice (stranám v učebnici odpovídají strany v pracovním sešitě). Každá kapitola (jazyková, slohová, práce s informacemi) má pevně daný počet bloků úkolů (7), přičemž 4 z nich jsou určené na opakování a osvojení učiva probraného v učebnici a 3 bloky úkolů (vždy jasně označené příslušnou ikonou a barvou) jsou věnovány postupnému rozvíjení vybraných dovedností a gramotnosti (komunikační dovednosti, nácvik pravopisu, práce s informacemi, práce s logickou návazností textu, čtenářská gramotnost). Struktura komunikačních kapitol je vzhledem k odlišnému pojetí komunikační výuky méně pevná, počet bloků s úkoly variuje podle potřeb konkrétního tématu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.