Number of the records: 1  

Volby do Evropského parlamentu 2004 - analýza volební účasti a stranické podpory v České republice

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Linek, Lukáš, 1976- - Author
    Praha : Sociologický ústav Akademie věd České republiky, c2004 - 73 s. : il., mapy ; 25 cm
    ISBN 80-7330-065-6 (brož.)
    Sociologické studie = Sociological studies ;
    Evropský parlament
    2004
     parlamentní volby  volby do Evropského parlamentu  volby  volební chování
     studie
    Call numberC 359.491
    Umístění 324 - Volby
    Volby do Evropského parlamentu 2004 - analýza volební účasti a stranické podpory v České republice
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.491   

    Title statementVolby do Evropského parlamentu 2004 - analýza volební účasti a stranické podpory v České republice / Lukáš Linek
    Main entry-name Linek, Lukáš, 1976- (Author)
    Issue dataPraha : Sociologický ústav Akademie věd České republiky, c2004
    Phys.des.73 s. : il., mapy ; 25 cm
    ISBN80-7330-065-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb001534118
    Ser.statement/add.entry Sociologický ústav (Akademie věd ČR). Sociologické studie ; 04:01
    Note170 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteAnglické a německé resumé
    Subj. Headings Evropský parlament * 2004 * parlamentní volby - Česko - 2004 * volby do Evropského parlamentu - 2004 * volby - sociologické aspekty * volební chování - Česko - 2004
    Form, Genre studie
    Conspect324 - Volby, volební kampaně, referenda
    UDC 324 , 324:342.53(4) , 316 , 324:316.62 , (437.3) , (4) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru324 - Volby
    Document kindBOOKS
    Volby do Evropského parlamentu 2004 - analýza volební účasti a stranické podpory v České republice
    Sociologická studie zkoumá příčiny nízké účasti, mobilitu a její důsledky ve volbách do Evropského parlamentu roku 2004. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.