Number of the records: 1  

Lidi jsou idioti a já to můžu dokázat

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Winget, Larry, 1952- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Ikar, 2014 - 207 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-249-2576-9
     sebeřízení  úspěch  profesní úspěch  rozvoj osobnosti
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 359.586
    Umístění 159.923 - Psychologie osobnosti
    Lidi jsou idioti a já to můžu dokázat
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.586   

    Title statementLidi jsou idioti a já to můžu dokázat : 10 způsobů, jak si sabotujeme život / Larry Winget ; [z anglického originálu ... přeložila Marie Macháčková]
    Main entry-name Winget, Larry, 1952- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Ikar, 2014
    Phys.des.207 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-249-2576-9
    National bibl. num.cnb002597434
    OriginalPeople are idiots and I can prove it!
    Subj. Headings sebeřízení * úspěch * profesní úspěch * rozvoj osobnosti
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    UDC 159.923.5 , 17.024.4 , 331.101.3 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.923 - Psychologie osobnosti
    Document kindBOOKS
    Lidi jsou idioti a já to můžu dokázat
    Autor se opět řídí základním heslem, které uplatňuje ve svých předchozích knihách: „Za to, jaký máte život, si můžete sami.“ A v podobném duchu se nesou i jeho rady. Humorným způsobem shrnuje hlavní projevy „idiotů“ v nejrůznějších oblastech, všímá si výchovy dětí, finanční hospodárnosti, pracovních návyků, posedlosti nakupováním, podléhání televizní reklamě, nezodpovědnosti v rozhodování a dalšího chování, jímž si lidé podkopávají vlastní šance na úspěch. Přibližuje svou metodu „probudit – zatřepat – postrčit správným směrem“ a uvádí praktické akční seznamy, které nabízejí jednoduchá řešení pro různé životní situace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.