Number of the records: 1  

Rozummění


  1. Vyd. 2. - Praha : Kher, 2013 [i.e. 2014] - 238 s. : il., portréty ; 15 x 22 cm
    ISBN 978-80-87780-07-7 (brož.)
      Houdek, Lukáš, - Author - Editor   Patočková, Radka, - Author - Editor
     romská literatura  literatura pro děti a mládež  romští spisovatelé  romské děti  vzdělávací projekty  multikulturní výchova
     metodické příručky
    Call numberC 359.280
    Umístění 821.1 - Indoevropská literatura. Nevyčleněné evropské literatury
    Rozummění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.280   

    Title statementRozummění : literatura Romů ve výuce (nejen) romských žáků / [editoři, autoři textů Lukáš Houdek, Radka Patočková]
    Portion of titleLiteratura Romů ve výuce (nejen) romských žáků
    Rozum mění
    Edition statementVyd. 2.
    Issue dataPraha : Kher, 2013 [i.e. 2014]
    Phys.des.238 s. : il., portréty ; 15 x 22 cm
    ISBN978-80-87780-07-7 (brož.)
    National bibl. num.cnb002623951
    Note"Publikace vychází jako e-kniha a je zdarma ke stažení na www.kher.cz, stejně jako audia a videa doplňující publikaci."--Rub tit. s.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteČást. souběžný romský text
    Another responsib. Houdek, Lukáš, 1984- (Author) (Editor)
    Patočková, Radka, 1981- (Author) (Editor)
    Subj. Headings romská literatura - Česko * literatura pro děti a mládež - Česko * romští spisovatelé - Česko * romské děti * vzdělávací projekty * multikulturní výchova
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect821.09 - Literatura v různých jazycích (o ní)
    UDC 821(=214.58) , 82-93 , 821(=214.58)-051 , (=214.58)-053.2 , 37.014.542 , 316.72/.75:37.035 , (437.3) , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština ; romština
    URL Online verze Audionahrávka ke knize: Videonahrávka ke knize: Videonahrávka ke knize: Metodiky ke knize:
    Ve volném výběru821.1 - Indoevropská literatura. Nevyčleněné evropské literatury
    Document kindBOOKS
    Rozummění
    Kniha reaguje na absenci romské literární tvorby ve výuce na českých školách a upozorňuje především na možnosti, které její zařazení do výuky (nejen) romských žáků může nabízet. Publikace také představuje pedagogům, jakým způsobem mohou ve svých hodinách pracovat s romštinou, přestože dnes již většina romských dětí z mnoha důvodů romsky nehovoří. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.