Number of the records: 1  

Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Siegel, Eric, 1968- - Author
    1. vyd. - Brno : BizBooks, 2014 - 318 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-265-0168-8 (brož.)
      Davenport, Thomas H., - Author
     ekonomické prognózování  predikce  lidské chování
     monografie
    Call numberC 359.933
    Umístění 338.1/.2 - Hospodářská politika. Plánování. Ekonomické cykly
    Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.933   

    Údaje o názvuKdo klikne, koupí, lže nebo zemře : síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky / Eric Siegel ; [Thomas H. Davenport ; překlad Ivo Magera]
    Část názvuSíla předpovědí pomocí prediktivní analytiky
    Záhlaví-jméno Siegel, Eric, 1968- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : BizBooks, 2014
    Fyz.popis318 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-265-0168-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002539625
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginálPredictive analytics: power to predict who will click, buy, lie, or die
    Dal.odpovědnost Davenport, Thomas H., 1954- (Autor)
    Předmět.hesla ekonomické prognózování * predikce * lidské chování
    Forma, žánr monografie
    Konspekt33 - Ekonomie
    MDT 338.27 , 303.094.6 , 159.95 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru338.1/.2 - Hospodářská politika. Plánování. Ekonomické cykly
    Druh dok.KNIHY
    Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře
    Prediktivní analytika pro každého. I tak lze charakterizovat tuto sofistikovanou knihu, která je plně přístupná i čtenářům-„neanalytikům“. Počítače lze ze záplavy dostupných dat doslova naučit predikovat chování konkrétních jednotlivců, např. zákazníků, internetových uživatelů, pacientů a pojištěnců, voličů, studentů, zaměstnanců, dlužníků, podvodníků či zločinců – a chytré firmy tak již činí: např. modelují, kdo pravděpodobně klepne myší na reklamu, provede nákup, hodlá ukončit smlouvu, podvádí nebo v blízké době zemře – což se zvláště v oborech jako je marketing a prodej, finanční či pojistné riziko, zdravotní péče, filtrování spamu nebo boj s kriminalitou, nesmírně počítá. Autor ve čtivé knize představuje nejzajímavější existující aplikace a případové studie tvorby předpovědí i výzvy pro jejich další zdokonalování. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.