Number of the records: 1  

Grundwasserganglinien und Wiesengesellschaften

  1. book

    book


     Balátová, Emilie, 1926-2005 - Author
    Praha : Academia, 1968 - 37 s. : [5] il. ; 8°
    Acta Scientiarum Naturalium Academiae Scientiarium Bohemoslovacae Brno ;
     luční rostlinná společenstva  luční rostlinná společenstva  vodní prameny  podzemní vody
     Slovensko západní  Morava jižní (Česko)
     studie
    Call numberC 68.313
    Umístění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 68.313   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementGrundwasserganglinien und Wiesengesellschaften : vergleichende Studie der Wiesen aus Südmähren und der Südwestslowakei : in memoriam Prof. Jaroslav Drastich / Emilie Balátová-Tuláčková
    Main entry-name Balátová, Emilie, 1926-2005 (Author)
    Issue dataPraha : Academia, 1968 (Brno : Tisk)
    Phys.des.37 s. : [5] il. ; 8°
    National bibl. num.cnb000423685
    Edition Acta Scientiarum Naturalium Academiae Scientiarium Bohemoslovacae Brno ; 2/1968
    NotePozn.. 800 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings luční rostlinná společenstva - Česko * luční rostlinná společenstva - Slovensko * vodní prameny * podzemní vody * Slovensko západní * Morava jižní (Česko)
    Form, Genre studie
    Conspect581 - Obecná botanika
    UDC 556.3 , 628.112 , 556.36 , (437.6) , (437.3) , 581.526.45 , (437.6-15) , (437.32-13) , (048.8)
    CountryČesko
    Languageněmčina
    Document kindBOOKS
    Srovnávací studie shrnuje a hodnotí z ekologického stanoviska výkyvy spodních vod na lukách jižní Moravy a jihozápadního Slovenska. Podává synekologickou charakteristiku mokřin a bažinatých luk Magnocaricetalia třídy Phragmitetea a vlhkých luk třídy Molinio-Arrhenatheretea. Cílem práce je určit vztahy mezi složením rostlin lučních společenstev a tokem spodních vod průběhem roku. Těchto poznatků je možné použít pro zemědělství a vodní hospodářství.
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.