Number of the records: 1
Rozumíte svým zákazníkům?
Vyd. 1. - Praha : Management Press : TC Business School, 2013 - 211 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-7261-258-1 (brož.)
Action Learning - praktický management ;
Bloudek, Jan, - Author
marketing
kolektivní monografieCall number C 358.319 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Rozumíte svým zákazníkům? / Jan Bloudek ... [et al.] Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press : TC Business School, 2013 Phys.des. 211 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-7261-258-1 (brož.) National bibl. num. cnb002447144 Edition Action Learning - praktický management ; 2 Note "... vydalo nakladatelství Management Press ... ve spolupráci s Management TC"--Tiráž Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Bloudek, Jan, 1964- (Author)
Subj. Headings marketing Form, Genre kolektivní monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak nejlépe se zákazníky jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vraceli. V novém svazku edice Action Learning – praktický management Rozumíte svým zákazníkům?, jehož autory jsou lektoři pražské TC Business School J. Bloudek, M. Henych, S. Kubátová a D. Müller, čtenáři najdou řadu námětů, jak použít různé metody a modely z marketingové teorie při práci se zákazníky a s jejich potřebami, ale rovněž jak vyladit vlastní organizaci tak, aby si zvolila a naplnila právě ty příležitosti, kterých dokáže účinně využívat nejen v současnosti, ale i v budoucnosti. Marketing je nepřetržitým procesem hledání prostoru, v němž můžete uplatnit to nejlepší, co vaše organizace umí. Uvedené náměty jsou většinou ověřené v praktických projektech, na nichž autoři měli možnost spolupracovat se svými studenty-manažery nebo s jejich firmami. Kniha ovšem neposkytuje úplný přehled všech marketingových nástrojů a teorií, ale výběr těch nástrojů a postupů, které se během patnácti let praxe s projekty Action Learning osvědčily a prokázaly svou užitečnost v podmínkách organizací, s nimiž autoři pracovali. Prakticky žádnou teorii však není v managementu rozumné aplikovat bez předchozího přizpůsobení podmínkám konkrétní organizace. Modely a koncepce v této knize by proto čtenáři měli považovat spíše za námět k tvořivé diskusi s autory. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1