Number of the records: 1  

Podvody na talíři

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bode, Thilo, 1947- - Author
    Praha : Rybka Publishers, 2014 - 201 s. ; 22 cm
    ISBN 978-80-87950-02-9 (váz.) :
     potravinářský průmysl  potravinářský průmysl  zásobování potravinami  kvalita potravin  výživa člověka  ochrana spotřebitele  nekalé obchodní praktiky
     literatura faktu
    Call numberC 358.141
    Umístění 664 - Potravinářství
    Podvody na talíři
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 358.141   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 358.141 a   
    Rožnov k vypůjčeníC 358.141 R   

    Title statementPodvody na talíři : jak nás obelhávají potravinářské koncerny / Thilo Bode ; [z německého originálu ... přeložil Vladimír Čadský]
    Main entry-name Bode, Thilo, 1947- (Author)
    Issue dataPraha : Rybka Publishers, 2014
    Phys.des.201 s. ; 22 cm
    ISBN978-80-87950-02-9 (váz.) : 239.00 Kč
    National bibl. num.cnb002607748
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a internetové odkazy
    OriginalEssensfälscher - Was uns die Lebensmittelkonzerne auf die Teller lügen
    Subj. Headings potravinářský průmysl - země Evropské unie * potravinářský průmysl - morální a etické aspekty * zásobování potravinami - sociální aspekty * kvalita potravin * výživa člověka * ochrana spotřebitele * nekalé obchodní praktiky
    Form, Genre literatura faktu
    Conspect664 - Potravinářský průmysl
    UDC 663/664-021.465 , 347.132.14:339.192 , 366.5 , 346.548 , 338.439 , 1 , 316 , 663/664 , 641/642 , 612.39 , 613.2 , 616.3-008 , (0:82-96)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru664 - Potravinářství
    Document kindBOOKS
    Podvody na talíři
    Thilo Bode, který patří k nejcitovanějším a zároveň nejobávanějším kritikům kvality potravin a potravinářského průmyslu, ve své knize nemilosrdně odhaluje skandální záludné strategie a nekalé praktiky potravinářských koncernů, postrádajících jakékoli zábrany. Od zavádějících a klamavých etiket na potravinách, jež spotřebitele vědomě uvádějí v omyl nebo mu poskytují záměrně matoucí informace, po pochybnou kvalitu, či spíše nekvalitu samotných potravinářských „produktů“ uváděných na trh za podpory bombastických lživých reklamních kampaní – to vše je součástí důmyslné strategie, proti níž je spotřebitel bezmocný a kterou přímo či nepřímo posvěcují naši političtí zástupci. Odhalení a závěry, které kniha Povody na talíři předkládá, jsou v dnešním globalizovaném světě který se vymkl z kloubů, platné nejen pro Německo, ale pro celou Evropu. České vydání bylo navíc doplněno a rozšířeno tak, aby zohledňovalo situaci v České republice. Kupujete si produkty označené „fitness“? Fit po nich nebudete, zato přiberete. Vyhledáváte tradiční regionální produkty připravené podle původních receptů? Třeba taková schwarzwaldská šunka: ze všech 750 000 prasat, která se každý rok na tak­zvanou schwarzwaldskou šunku zpracují, ne­po­chází ze Schwarzwaldu ani jedno – všechna totiž pochází z velkochovů z celé Evropy. Anebo „tradiční česká“ majonéza Poličanka: oproti tradiční receptuře obsahuje osmkrát méně žloutků, v nezávislých testech kvality propadla, a přesto se chlubí prestižní národní značkou Klasa udělovanou ministrem zemědělství! Vybíráte si „zdravé“ výrobky pro děti? To jsou nejčastěji jen skryté kalorické bomby plné cukru. Nápoje z jablek s pečetí bio? Ty mnohdy žádné jablko ani neviděly… Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.