Number of the records: 1  

Marketing


  1.  Nykryn, Jaroslav, -1987 - Author
    1. vyd. - Praha : SNTL, 1969 - 185, [2] s. ; 8°
    Řada ekonomické literatury
     marketing
     učebnice vysokých škol
    Call numberC 69.725
    Umístění
    Marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 69.725   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementMarketing : vysokošk. učebnice / Jaroslav Nykryn
    Main entry-name Nykryn, Jaroslav, -1987 (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : SNTL, 1969 (Přerov : Tisk 4)
    Phys.des.185, [2] s. ; 8°
    National bibl. num.cnb000450096
    Edition Řada ekonomické literatury
    NoteTerminologický slovníček. Věcný rejstřík. S obr. v textu. Vazba: Josef Kalousek. 12200 výt.. Spoluvyd. Alfa, Bratislava. Přehl. lit.. Pozn.. Odkazy na lit.
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect339 - Obchod
    UDC (075.8) , 339.138 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Marketing
    Učebnice se zabývá podnikatelskou politikou a metodami řízení výroby a obchodu. Objasňuje funkci marketingu, marketingovou politiku výrobců a obchodníků a uvažuje o marketingu ve vztahu k socialistické ekonomice. Ve srovnavací tabulce shrnuje hlavní rysy soudobého marketingu v kapitalistických zemích a možnosti jeho využití v našem státě. Vývoj marketingu v kapitalistických státech je spjat s cílovou funkcí kapitalistického podnikání. Autor dochází k názoru, že přes tyto vztahy ke kapitalismu může marketing objektivně sloužit jako zdroj zkušeností i pro podnikání socialistické. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.