Number of the records: 1
1. vyd. - Praha : Grada, 2013 - 160 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-247-4711-8 (brož.)
Hazdra, Adam - Author
služby management inovace řízení vztahů se zákazníky
populárně-naučné publikaceCall number C 358.103 Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Title statement Skvělé služby : jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou / Adam Hazdra ... [et al.] Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2013 Phys.des. 160 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-247-4711-8 (brož.) National bibl. num. cnb002443604 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy Another responsib. Hazdra, Adam (Author)
Subj. Headings služby * management * inovace * řízení vztahů se zákazníky Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 005 - Management. Řízení UDC 338.46 , 005 , 330.341.1 , 005.346 , (0.062) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Document kind BOOKS Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb u nás. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých i zahraničních služeb, které to myslí s klienty skutečně vážně a které dávají do inovací vždy něco navíc. Na tvorbě knihy se podílelo přes čtyřicet odborníků, manažerů a podnikatelů, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti. Najdete v ní také devět pečlivě vybraných moderních nástrojů pro zlepšování vašich služeb, které vám pomohou začít. Publikace Skvělé služby je zkrátka kniha, na kterou už dlouho čekáte. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1