Number of the records: 1  

Dílo Jana Amose Komenského


  1.  Komenský, Jan Amos, 1592-1670. - Author
    Vyd. 1. - Praha : Academia, 1986 - 563 s., [48] s. obr. příl. : il., faksim. ; 25 cm
    ISBN (Váz.) :
      Kamínková, Eva, - Redactor
     Komenský, Jan Amos, 1592-1670.
    16.-17. století 1592-1670
     pedagogové  morální teologie  názory a postoje
     výbory
    Call numberC 72.929/15.1
    Umístění
    Dílo Jana Amose Komenského
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 72.929/15.1   

    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuDílo Jana Amose Komenského = Johannis Amos Comenii opera omnia. 15/I / [vědecká redaktorka Eva Kamínková]
    Souběž.n.Johannis Amos Comenii opera omnia
    Název na hřbetuOpera omnia J.A.K
    Záhlaví-jméno Komenský, Jan Amos, 1592-1670. (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Academia, 1986
    Fyz.popis563 s., [48] s. obr. příl. : il., faksim. ; 25 cm
    ISBN(Váz.) : Kčs 180,00
    Číslo nár. bibl.cnb000015871
    Poznámky1500 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Úplný obsahDidactica magna -- Schola infantiae -- Scholae vernaculae delineatio -- Janua lingvarum -- Januae lingvarum vestibulum -- De astruendo Januae templo -- Didactica dissertatio
    Dal.odpovědnost Kamínková, Eva, 1909-1982 (Redaktor, výkonný redaktor)
    Předmět.hesla Komenský, Jan Amos, 1592-1670. * 16.-17. století * 1592-1670 * pedagogové - Česko - 16.-17. století * morální teologie * názory a postoje
    Forma, žánr výbory
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT (437.3) , 37.011.3-051 , 316.64 , 27-42 , (082.21)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.latina
    Druh dok.KNIHY
    Dílo Jana Amose Komenského
    Latinské texty Komenského stěžejních děl, zejména dílo "Velká didaktika" a "Brána jazyků otevřená". Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.