Number of the records: 1  

Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Metelková Svobodová, Radana - Author
    Vyd. 1. - Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2013 - 257 s. : il., faksim. ; 25 cm
    ISBN 978-80-7464-451-1 (váz.)
     čtenářská gramotnost  kurikulum  učebnice základních škol  ověřování znalostí  pedagogický výzkum
     monografie
    Call numberC 356.458
    Umístění 028 - Čtení. Čtenářství
    Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 27.05.2024)C 356.458   

    Title statementFormování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku / Radana Metelková Svobodová
    Main entry-name Metelková Svobodová, Radana (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataOstrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2013
    Phys.des.257 s. : il., faksim. ; 25 cm
    ISBN978-80-7464-451-1 (váz.)
    National bibl. num.cnb002566911
    NoteNad názvem: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě. Na rubu tit. s.: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, katedra českého jazyka a literatury s didaktikou. 200 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Ostravská univerzita. Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (Other)
    Subj. Headings čtenářská gramotnost * kurikulum * učebnice základních škol * ověřování znalostí * pedagogický výzkum
    Form, Genre monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.091.64(075.2) , 028.1 , 37.016 , 37.011/.012 , 37.012 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru028 - Čtení. Čtenářství
    Document kindBOOKS
    Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku
    Monografie vychází z odborné práce autorky – je členěna na část teoretickou a praktickou. První část práce přibližuje problematiku čtenářské gramotnosti a s ohledem na vybrané výstupy mezinárodní výzkumu PIRLS se pokouší vyvozovat závěry využitelné v českém školním prostředí. Praktická část práce uceleně shrnuje výsledky tří specifických vysokoškolských výzkumů realizovaných v letech 2010, 2011 a 2013. Jejím hlavním záměrem je prezentovat dosažené výstupy a současně poukázat na aktuální situaci v edukační realitě Moravskoslezského kraje. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.