Number of the records: 1  

Dvacátá léta sovětské literární kritiky


  1.  Drozda, Miroslav, 1924-1990 - Author
    1. vyd. - Praha : Universita Karlova, 1968 - 169 s. ; 24 cm
    ISBN (Brož.) :
    Acta Universitatis Carolinae. Philologica.
      Hrala, Milan, - Author
    1920-1930
     literární kritika
     studie
    Call numberC 72.006
    Umístění
    Dvacátá léta sovětské literární kritiky
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 72.006   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementDvacátá léta sovětské literární kritiky : (Lef - Rapp - Pereval) / Miroslav Drozda, Milan Hrala
    Main entry-name Drozda, Miroslav, 1924-1990 (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Universita Karlova, 1968 (Mír)
    Phys.des.169 s. ; 24 cm
    ISBN(Brož.) : Kčs 20,00
    National bibl. num.cnb000450675
    Edition Acta Universitatis Carolinae. Philologica. Monographia ; 20
    Note700 výt.. Zkr.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Language noteRuské resumé
    Another responsib. Hrala, Milan, 1931-2015 (Author)
    Subj. Headings 1920-1930 * literární kritika - Sovětský svaz - 1920-1930
    Form, Genre studie
    Conspect82-9 - Literární kritika, věcná literatura a různé další žánry
    UDC (47+57) , 82-95 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Dvacátá léta sovětské literární kritiky
    Tři studie tvořící příspěvky k dějinám sovětské literární kritiky dvacátých let. Zkoumají program a vývoj teorií tří skupin, z nichž v lefovské kritice "se setkáváme s nejvyhraněnější avantgardní koncepcí literatury, vrappovské s nejvýraznější podobou ideologicko-politicky pojatého proletářského realismu a v Perevalu s vývojem od konvenčního realismu k neorealismu". Autoři věnují značnou pozornost také otázce, jak se v myšlení těchto tří skupin odrážela celková krize literatury a myšlení o ní, která nastala na konci dvacátých let. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.