Number of the records: 1  

Děti a emoce

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Černý, Vojtěch, 1967- - Author
    1. vyd. - Brno : Edika, 2013 - 144 s. : barev. il. ; 22 cm + 1 CD  
    ISBN 978-80-266-0361-0 (váz.)
      Grofová, Kateřina - Author
     psychologie dítěte  výchova dítěte  emoce  emoční inteligence
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 354.524
    Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Děti a emoce
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 354.524   

    Title statementDěti a emoce : učíme děti vnímat, poznávat a pracovat se svými pocity / Vojtěch Černý, Kateřina Grofová
    Main entry-name Černý, Vojtěch, 1967- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Edika, 2013
    Phys.des.144 s. : barev. il. ; 22 cm + 1 CD
    ISBN978-80-266-0361-0 (váz.)
    National bibl. num.cnb002479785
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Users/Intended Audience NoteUrčeno dětem, rodičům a pedagogům
    Another responsib. Grofová, Kateřina (Author)
    Subj. Headings psychologie dítěte * výchova dítěte * emoce * emoční inteligence
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    UDC 159.942 , 37.03-053.2 , 159.922.7 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Document kindBOOKS
    Děti a emoce
    Tato kniha je určena rodičům a pedagogům, kteří vychovávají děti a ovlivňují tak jejich emocionální život. Na pozadí krátkých, emočně zabarvených příběhů dvou rodičů a jejich čtyř dětí jsou představeny nejdůležitější emoce, se kterými se my i naše děti setkáváme. Příběha doplňují interaktivní cvičení, rady, návody k hrám a dalším aktivitám, kterým je možno se věnovat jak doma, tak v mateřských a základních školách. Knihu doplňuje CD se zhudebněnými texty pro společné zpívání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.