Number of the records: 1  

Černá ovce facebooku

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Severa, Miroslav - Author
    1. vyd. - Jindřichův Hradec : Economicus, 2013 - 198 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-905214-3-8 (brož.)
      Krška, Lukáš - Author
     Facebook  internetové sociální sítě  elektronický obchod  internetový marketing
     příručky
    Call numberC 354.375
    Umístění 004.7 - Počítačové sítě. Internet
    Černá ovce facebooku
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 354.375   
    Lidická ( region )jen prezenčněC 354.375 P   

    Title statementČerná ovce facebooku : --jak (ne)vydělávat na sociálních sítích / Miroslav Severa, Lukáš Krška
    Main entry-name Severa, Miroslav (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataJindřichův Hradec : Economicus, 2013
    Phys.des.198 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-905214-3-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb002486065
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Krška, Lukáš (Author)
    Subj. Headings Facebook * internetové sociální sítě * elektronický obchod * internetový marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect004.7 - Počítačové sítě
    UDC 658.8:004.738.5 , 658.849:004.738 , 004.738.5:316.472.4 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru004.7 - Počítačové sítě. Internet
    Document kindBOOKS
    Černá ovce facebooku
    Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích? Chcete vědět, které prodejní postupy fungují a které jsou jen vyhazováním Vašich peněz? Nechcete číst pouhou teorii, ale raději znát příklady a postupy prověřené praxí? Pak je tato kniha určena právě Vám! Kniha Černá ovce facebooku je praktickým marketingovým průvodcem světa sociálních médií. Autoři knihy v ní na vlastním úspěšném podnikání na facebooku popisují marketingové postupy a strategie vedoucí k dosahování skutečného cíle: masivnímu internetovému prodeji zboží a služeb. Autoři dále vyhodnocují vlastní zkušenosti a výsledky prodejních kampaní, popisují osobní zkušenosti s využíváním zábavních aplikací, soutěží a kvízů, odkrývají myšlení a chování uživatelů sociálních sítí a ukazují cesty, které vedou, ale také ty, které nevedou, k nákupnímu rozhodnutí potencionálních zákazníků. V knize se čtenáři také dozvědí, jak nalézat a odstranit nákupní bariéry, proč nespoléhat pouze na vývojáře aplikací, jak ušetřit za reklamu na sociálních sítích, komu se říká facebook mafie a jak ji využít ve svůj prospěch, jak, kdy a proč komunikovat s fanoušky a mnoho dalších rad a tipů pro úspěšné obchodování na sociálních sítích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.