Number of the records: 1  

Kdo jinému jámu kopá--

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Novotná, Anna, 1959- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Práh, 2013 - [120] s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-7252-455-6
      Votruba, Jiří, - Illustrator
     čeština  přísloví a rčení  přirovnání
     přísloví  frazeologické slovníky  výkladové slovníky
    Call numberC 354.283
    Umístění 82 - Literatura. Literární věda. Přísloví, rčení
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory vypůjčeno (do 13.11.2024)C 354.283 ČD   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 20.11.2024)C 354.283   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 354.283 b   

    Údaje o názvuKdo jinému jámu kopá-- : lehko i vážný slovník přirovnání, pořekadel a přísloví / Anna Novotná ; [ilustrace] Jiří Votruba
    Záhlaví-jméno Novotná, Anna, 1959- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Práh, 2013
    Fyz.popis[120] s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN978-80-7252-455-6
    Číslo nár. bibl.cnb002479666
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Votruba, Jiří, 1946 prosinec 8.- (Ilustrátor)
    Předmět.hesla čeština * přísloví a rčení * přirovnání
    Forma, žánr přísloví * frazeologické slovníky * výkladové slovníky
    Konspekt811.162.3 - Čeština
    MDT 811.162.3 , 398.9 , 81'373.612.2 , 81'373.7 , (0:82-84) , (038)81 , (038.072)81
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru82 - Literatura. Literární věda. Přísloví, rčení
    Druh dok.KNIHY
    500 hesel. Náš životní styl se natolik změnil, že čistě obsahově jsou pro nás klasická česká přísloví již nesrozumitelná. A tím spíš jsou nesrozumitelná pro děti. Přitom znalost přísloví bývá součástí přijímacích testů na střední školy. Tato půvabná, hravě provedená knížka plná ilustrací, je určená dětem, ale nejen jim. Vždyť přísloví, pořekadla a přirovnání jsou součástí naší kultury. Každé přísloví obsahuje krátký srozumitelný výklad, základní heslo k vyhledání a ilustraci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.